אליפות העולם בטריאתלון – הסיבוב האחרון

לקראת אליפות העולם במסגרת תחרות הגרנד פינאל של סבב הטריתאלון העולמי (WTS) שתתקיים בשוויץ, ערך מידד לוי סקירה לגבי ניקוד המתחרים בשלב זה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עוד שלושה שבועות יוכתרו אלופי העולם בטריאתלון בתחרות הגרנד פינאל של סבב הטריתאלון העולמי (WTS), אשר תיערך בלוזאן, שוויץ. המנצח בתחרות לא יוכתר כאלוף העולם. אלוף העולם יוכתר מי שצבר את הניקוד הגבוה ביותר במהלך תחרויות הסבב. הניקוד הסופי כולל את חמש התחרויות בעלות הניקוד הגבוה ביותר ועוד הניקוד של תחרות הגרנד פינאל (ניקוד גבוה יותר).

גברים

וינסנט לואיס מוביל את הטבלה כאשר מריו מולה במקום השני בפיגור של 397 נקודות וחביאר גומז במקום השלישי בפיגור של 96 נקודות ממולה. במקום הרביעי נמצא פרננדו אלרזה בפיגור של 362 נקודות מגומז. לואיס צריך לסיים במקום החמישי (או טוב יותר) כדי להבטיח את האליפות הראשונה שלו. מולה צריך לנצח ולקוות שלואיס יסיים במקום השישי. הסטטיסטיקה אומרת שכל השלושה יודעים לספק הופעות איכותיות ב-Money time, למשל וינסנט לואיס ניצח את תחרות הגרנד פינאל בשנתיים האחרונות ברוטרדם ובגולד קוסט, מולה הוא אלוף עולם בשלוש שנים האחרונות וסיים במקומות השני והשלישי בשתי תחרויות הגרנד פינאל האחרונות וגומז הוא פשוט גומז, חמש פעמים אלוף עולם, ארבע פעמים אלוף אירופה, אלוף עולם במרחק ארוך (ITU), אלוף עולם ב-XTERRA, פעמיים אלוף עולם 70.3. בטבלה המצורפת ניתן לראות את המיקומים הסופיים וחישוב הניקוד שהושג בתחרויות השונות.

WTS Elite Men

נשים

בניגוד לשנה הקודמת, בה היה קרב צמוד בין קייטי זפרס לויקי הולנד, השנה קייטי ניצחה בארבע תחרויות ומגיעה לתחרות הגרנד פינאל ביתרון של 755 נקודות על ג'סיקה לירמונת'. השנה אין ספק לגבי למי מגיע התואר אלופת העולם בטריאתלון. זפרס צריכה לסיים במקום השנים עשר (או טוב יותר) כדי להבטיח את התואר ונראה כי הנחישות והיציבות שלה השנה תעמיד אותה בראשית הפודיום. על שני המקומות הנותרים בפודיום יתחרו לירמונת', ג'ורג'יה טיילור בראון וטיילור ספייבי אשר נמצאות במקומות שתיים עד ארבע בהתאמה וצפוי קרב מאוד צמוד מאחר שהפערים בניקוד קטנים.

WTS Elite Women

להרשמה לישראמן לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג