אליפות העולם באתלטיקה || יוסאין בולט שמר על התואר שלו

האיש המהיר בעולם שנראה פחות חד בריצות המוקדמות היה מהיר מג'סטין גאטלין במאית השניה בלבד בדרך לתואר שלישי בקריירה בריצת ה-100 מטר באליפות העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוסאין בולט מנצח את ג'סטין גאטלין בגמר אליפות העולם באתלטיקה קלה ריצת 100 מטר
יוסאין בולט מנצח את ג'סטין גאטלין בגמר אליפות העולם באתלטיקה קלה ריצת 100 מטר

יוסאין בולט, האיש המהיר בעולם, שמר היום (ראשון) על התואר שלו בריצה ל-100 מטרים באליפות העולם שמתקיימת בבייג'ינג. בולט ניצח בגמר צמוד במיוחד את ג'סטין גאטלין האמריקאי, שהיה אטי ממנו במאית שניה בלבד, כשבולט חצה את קו הסיום בזמן של 9.79 שניות לעומת 9.80 שניות של גאטלין. בולט, שהיה פצוע בחלק מהעונה הנוכחית ולא נראה הכי חד בריצות המוקדמות, הוכיח שהוא הטוב ביותר בעולם גם כשהוא לא במיטבו וכשיריבו הטוען לכתר נמצא בשיא הכושר. טרייבון ברומל האמריקאי ואנדרה דה גראס הקנדי, שני כוכבים חדשים בעולם הספרינטים, חלקו את המקום השלישי בזמן של 9.92 שניות.

יוסאין בולט מול טייסון גיי באליפות העולם באתלטיקה בבייג'ינג

למרות הכל, עדיין הטוב מכולם. יוסאין בולט לצדו של טייסון גיי בגמר בבייג'ינג | צילום מסך

עבור בולט, שיאן העולם ב-100 ו-200 מטרים, זו היתה הזכייה השלישית בריצת ה-100 באליפות העולם אחרי שעשה זאת בברלין 2009 ובמוסקבה 2013. בהמשך השבוע הוא ינסה לשמור על התואר שלו גם בריצה ל-200 מטרים.

אחרי זכייתו של מו פראח בריצת ה-10,000 מטר אתמול, הבריטים חגגו תואר נוסף באליפות העולם כשג'סיקה אניס-היל ניצחה בתחרות הקרב 7 לנשים. האלופה האולימפית מלונדון 2012 צברה 6,669 נקודות וניצחה בצורה די משכנעת את בריאן טייסן איטון הקנדית. הפתעה נרשמה בשלב חצי הגמר בריצת ה-800 מטרים לגברים, כשסגן האלוף האולימפי מבוצוואנה, נייג'ל איימוס, לא הצליח לסיים בין שני הראשונים במקצה שבו רץ גם שיאן העולם דייויד רודישה, ולא העפיל לגמר. רודישה ניצח את הריצה הזאת בזמן של 1:47.70 דקה. פייבוריט נוסף שלא עלה לגמר היה מוחמד אמאן האתיופי, שנפסל במקצה שלו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג