אליפות אירופה בטריאתלון: רובננקו סיימה 16 בנערות

רובננקו, רן שגיב ועמרי בהט קבעו בז'נבה את הקריטריון לאליפות העולם בשיקגו. רון דרמון הקיא ונאלץ לפרוש בהקפה הראשונה של הריצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל רובננקו חוצה את שער הסיום באליפות אירופה בטריאתלון
גל רובננקו חוצה את שער הסיום באליפות אירופה בטריאתלון

אליפות אירופה בטריאתלון יצאה היום (שבת) לדרך בז'נבה שבשוויץ. בקטגוריית הבוגרים ייצג את ישראל הטריאתלט הישראלי הבכיר, רון דרמון, אלא שהוא לא הצליח לסיים את התחרות ופרש בהקפה הראשונה של הריצה לאחר שסבל מהקאות. דרמון, שהחלים לאחרונה מפציעה וניתוח, פספס הזדמנות לניקוד חשוב בדירוג האולימפי, והוא ינסה לצבור נקודות בתחרויות הבאות בסבב העולמי.

גל רובננקו חוצה את שער הסיום באליפות אירופה בטריאתלון

גל רובננקו חוצה את שער הסיום באליפות אירופה בטריאתלון | צילום: באדיבות איגוד הטריאתלון

הטריאתלטים הישראלים הצעירים הצליחו יותר בז'נבה. גל רובננקו סיימה במקום ה-16 בקטגוריית הנערות וקבעה למעשה את הקריטריון להשתתפות באליפות העולם שתתקיים בספטמבר בשיקגו. רובננקו סיימה בזמן של 1:06:57 שעה, בעיקר בזכות העובדה שהיא קבעה את הזמן השני בטיבו מבין כל המתחרות ברכיבה. המנצחת הגרמניה לורה לינדמן קבעה 1:04:16 שעה. ליאן ויתקין סיימה במקום ה-40 ויובל גומא במקום ה-44.

בתחרות לנוער השיגו גם רן שגיב ועמרי בהט את הקריטריון לאליפות העולם. שגיב סיים במקום ה-27 בזמן של 59:08 דקות ואילו בהט סיים במקום ה-3.4 בזמן של 1:00:01 שעה כאשר הקריטריון היה מקום 1-34. נועם רונן סיים במקום ה-37 ועידן אפסימון במקום ה-61.


 עדיין לא חברים של שוונג בפייסבוק? הצטרפו עכשיו קבלו את כל התכנים הכי מעניינים

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את ריכוז הכתבות המובילות של השבוע



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג