אליפות אירופה בטריאתלון: מסע בין כוכבים – הדור הבא

לקראת אליפות אירופה בטריאתלון, שתיערך באילת בעוד פחות משלושה שבועות, סימנו את כוכבי העתיד של הענף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לקראת אליפות אירופה בטריאתלון, שתיערך באילת בעוד פחות משלושה שבועות, סימנו את כוכבי העתיד של הענף

מאת:הילה מימון


חלק מהם ילכו בדרכם של אלופי עולם ואלופים אולימפיים ממדינתם, חלק נועדו לפרוץ מחסומים בעצמם, ונועדו להיות גיבורי הדורות הבאים. חלק מסומנים כהבטחה, חלק יבשילו מאוחר במערכה, וחלק יראו את חלומם המקצועי מתמוסס במעבר מהנוער לבוגרים. רשימות המתחרים באליפות אירופה בטריאתלון, שתיערך באילת בעוד פחות משלושה שבועות, עמוסות בכוכבי העתיד של הענף.

נערות:

אל העשירייה הראשונה באליפות העולם לנוער 2011 התברגו שתיים מיבשת אירופה: אסתר פאפ ההונגרייה שסיימה במקום הרביעי, ואניקה ווסינג הגרמנייה. ווסינג סגרה את העשירייה עם ריצת 5 ק"מ בערך הגבוה של 18 דקות, פאפ נתנה 18 נמוך (שלוש הראשונות באליפות העולם ירדו מ-18 דקות). ווסינג לא תגיע לאילת (גרמניה שולחת ארבע נציגות אחרות), אל פאפ, המנוסה מבין כל המתחרות בזירה הבינלאומית, יצטרפו באילת עוד שלוש הונגריות.

עוד מועמדת לניצחון היא האנגלייה המבטיחה סקיי דרפר. דרפר, שבגיל 15 התחרתה כשווה בין השוות ביותר, באליפות אנגליה לבוגרות. היא זוכה לחשיפה תקשורתית ולתמיכה תקציבית ומקצועית שמהן נהנות רק ספורטאיות בוגרות מהשורה הראשונה באנגליה. למרות ניסיון דל בתחרויות בינלאומיות, היכולות המרשימות של דרפר בכל שלושת הענפים יכולות לתת לצופים באילת מבט בכורה על אחת מכוכבות העתיד של הטריאתלון העולמי.

מהזווית הישראלית:

לא פחות מחמש נערות ישראליות יתחרו באילת. הדר אהרוני היא המנוסה שבהן, עם הופעה באליפות העולם האחרונה בסין. יובל גומא וליאן וויתקין הן הצעירות. בין לבין יהיו אביטל גז וגל לוי. כל החמש מתאמנות יחד ומציגות את אחת התקוות המבטיחות יותר לתחילת היווצרותו של "עומק" תחרותי בישראל.

נערים:

יבשת אירופה שלטה בעשירייה הראשונה של אליפות העולם האחרונה, כולל מקום רביעי של רון דרמון הישראלי, שיתחרה בבוגרים באילת. המועמדים לניצחון במקצה הנוער באילת הם מתיאס שטיינוואנדטר האיטלקי (6 באליפות העולם), דיוויד פאפ ההונגרי (8, אחיה של אסתר פאפ), רפאל מונטויה הצרפתי (9) וגורדון בנסון האנגלי (10) – כולם מחזיקים בזמני ריצה של 16 דקות ל-5 ק"מ.

מהזווית הישראלית:

כמו אצל הנערות, גם הנערים יציגו חמישה מתחרים על קו הזינוק: אמיתי יונה, שמחזיק בהופעה אחת באליפות העולם האחרונה לנוער, שחר שגיב (עם מקום 16 מצוין בתחרות סבב גביע אירופה לנוער בפורטוגל) רועי זוארץ, והצעירים בנציגים – איתמר אליסטר ורון לווינסון. ברגע האחרון צורף גם יואב שמיר לסגל הישראלי.

תמונות מאליפות אירופה עד גיל 23 – ישרוטל ספורט קלאב אילת 2012

כתבה קודמת – אליפות אירופה בטריאתלון: תחזית – כאן

9.4.2012



הילה מימוןהילה מימון
סטודנטית לפסיכולוגיה ביולגיה ותזונה מאמנת טריאתלון וטריאתלטית



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג