אליעד דניאל מנצח את מרתון הכרמל

שני אירועים משמעותיים התרחשו בסוף השבוע, מרתון אופני הרים בכרמל ומרוץ הג’ירו דה לומברדיה, שסגר סופית את עונת מרוצי אופני הכביש בעולם. אייבי גילת מביא את החיוכים בארץ ומחוץ לה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שני אירועים משמעותיים התרחשו בסוף השבוע, מרתון אופני הרים בכרמל ומרוץ הג'ירו דה לומברדיה, שסגר סופית את עונת מרוצי אופני הכביש בעולם. אייבי גילת מביא את החיוכים בארץ ומחוץ לה

מאת:אייבי גילת


"אני מאושר. 5 שנים חיכיתי לרגע הזה," אמר אליעד דניאל ממועדון CCC שניצח את אליפות ישראל במרתון של אופני הרים ה-3. האלוף החדש ממשיך ומסמן את היעד הבא שלו, "המטרה היא האולימפיאדה ב- 2016." במקום השני והשלישי הגיעו עודד דנון ועידן שפירא, המשלימים שלישיית רוכבים מצטיינים ממועדון CCC.

אף במאי לא יכול היה לתאר את גודל הדרמה שסיפק אליעד דניאל בתחרות המרתון. אליעד שפתח ממש לא טוב ובשלב מסוים אף איבד את דרכו לא נשבר וממש כמו במרוץ סובב כיכר המדינה שם נפל וסיים במקום השלישי מסיים את התחרות כאלוף ישראל במרתון הרים לשנת 2009. שאפו.

חגיגה של אופניים התקיימה במרתון אופני הרים ה-3 הנערך לזכרו של יניב הרשקוביץ ז"ל, בשבילים התלולים סביב אוניברסיטת חיפה. המסלול הטכני כלל כמה קירות בעלי שיפועים חדים במיוחד, פלוס מזג האוויר שרבי וחם הקשו מאוד על הרוכבים. כל הקפה טיפסו הרוכבים מעל 700 מטר גובה מצטבר. המרתון הארוך כלל 3 הקפות ומעל 2100 מטר של עליות מפרכות. גם בקרב הנשים חזרה התמונה כאשר ענבר רונן ועידית שוב שתיהן ממועדון CCC זוכות במקומות הראשונים. אלופת ישראל באופני הרים ענבר רונן זוכה גם במרתון הנשים, ועידית שוב מגיעה שנייה אחריה. נועה זיידל מ-VC חולון במקום השלישי.

הג'ירו של לומברדיה
פיליפ ז'ילבר בן ה-27 מקבוצת סיילנס לוטו משיג את ניצחונו הרביעי בסתיו ואת ההישג הגדול בקריירה שלו כרוכב מקצוען כאשר הוא מנצח את המונומנט החמישי "הטור של העלים הנופלים" הג'ירו די לומברדיה. מרוץ של 242 ק"מ המסתיים באגם קומו תוך שהוא מקדים את האלוף האולימפי סמואל סנצ'ז בספרינט הסיום. במקום השלישי מגיע אלכסנדר קולובנב מקבוצת סקסו בנק.

ג'ילבר המצוי בכושר שיא ניצח בשבוע שעבר את הקופה סאבאטיני ומיד אחריו את מרוץ הספרינטרים פאריס טור. באמצע השבוע ניצח את הג'ירו די פיאמונטה. קאדל אוונס אלוף העולם שהגיע עשירי מיהר להתחבק ולברך אותו מיד אחרי הסיום. גם סמואל סנצ'ז גילה התנהגות ספורטיבית למופת וכבר אחרי הסיום עוד על האופניים לחץ לג'ילבר את היד. איזה סיום עונה מדהים לקבוצת סיילנס לוטו שלא בדיוק אכלה דבש. שמחה גדולה תהיה הלילה בבלגיה והבירה תישפך כמים.

תוצאות מלאות:
1) פיליפ ג'ילבר ( בלגיה ) קבוצת סיילנס לוטו                 5:43:46 שעות
2) סמואל סנצ'ז ( ספרד ) קבוצת אוזקיאטל אוזקדי      זמן זהה
3) אלכסנדר קולובנב ( ( רוסיה ) קבוצת סקסו בנק        0:04 +
4) לוקה פאוליני ( איטליה ) קבוצת אקווה סאפונה        0:04 +
5) ג'וני הוגרלנד ( ניו זילנד ) קבוצת ואקאנסוליי            0:04 +

הג'ירו די לומברדיה מסמן את סוף עונת תחרויות הכביש בזירה הבינלאומית. הרוכבים יוצאים לפגרה של חורף ועד מרוצי טרום העונה אנחנו כאן בשוונג חותמים עונה מרתקת של מרוצי אופניים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג