אליוד קיפצ'וגה יעשה ניסיון נוסף לרדת משעתיים במרתון

לפני שנתיים המרתוניסט הטוב בעולם פספס ב-25 שניות את הירידה משעתיים ב"תנאי מעבדה". באוקטובר הקרוב הוא ינסה שוב, כנראה בלונדון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בדיוק לפני שנתיים אליוד קיפצ'וגה זינק לאחד הפרוייקטים המרתקים בתולדות הריצה למרחקים ארוכים. רץ המרתון הטוב בעולם ניסה לרדת משעתיים בריצה למרחק של 42.2 קילומטרים שהיא למעשה מרתון בלתי רשמי "בתנאי מעבדה".

יום היסטורי לאנושות? אליוד קיפצ'וגה | צילום מסך

עוד כתבות בנושא 
אליוד קיפצ'וגה קבע את התוצאה השנייה בהיסטוריה במרתון 
לונה צ'מטאי סלפטר הפכה למרתוניסטית ברמה עולמית גבוהה 
אליוד קיפצ'וגה היה קרוב לשעתיים על המסלול במונזה 

זו לא היתה תחרות, קיפצ'וגה נהנה מקבוצות מכתיבי קצב שהתחלפו כל כמה קילומטרים, ממנהלי הפרוייקט שליוו אותו כשהם רוכבים על אופניים, רכבי ואופנועי ליווי ומסלול שטוח במיוחד במונזה שבאיטליה שמשמש בדרך כלל למרוצי מכוניות. בסופו של דבר הקנייתי היה רחוק ב-25 שניות משעתיים.

ועכשיו קיפצ'וגה מתכוון לעשות את זה שוב, וזה צפוי לקרות באוקטובר הקרוב בבריטניה. אם הניסיון אכן יקבע לחודש הזה, סביר להניח שהוא יוותר על השתתפות באליפות העולם באתלטיקה שתתקיים בסוף ספטמבר בדוחא שבקטאר.

בראיון ל"גרדיאן" קיפצ'וגה התייחס לאתגר החדש ואמר: "זו תהיה הפסגה של כל מה שהשגתי עד היום. זו תהיה היסטוריה לאנושות". עוד לא נקבע רשמית המקום שבו קיפצ'וגה ינסה לעשות היסטוריה, כרגע השמועות הן על פארק באטרסי בלונדון, כשלצידי הדרך יעודדו את קיפצ'וגה כ-250 אלף צופים.

אגב, מי שיממן את הפרוייקט הזה יהיה האיש העשיר בבריטניה ג'ים רדקליף, שהוא הבעלים של חברת הכימיקלים "אינאוס" שתהפוך לספונסרית הראשית של קבוצת האופניים הגדולה בעולם "סקיי".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג