אירועי הספורט הנבחרים בסוף השבוע+

סוף השבוע האחרון של חודש נובמבר 2013 מציע שלל אירועי ספורט ובראשם מרוץ המדרגות של עזריאלי בחסות פעילים. לחובבי הרכיבה מוצע טיול החודש בנופי המדבר הקסומים של נחל פרצים והר סדום וגם סובב שהם. חובבי הריצה יוכלו להשתתף באירוע חינם בנחל אלכסנדר. מרוץ העגור בנחל אגמון ואירועי טריאתלון - דואתלון וריצה בחוף פלמחים יתקיימו גם הם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סוף השבוע האחרון של חודש נובמבר 2013 מציע שלל אירועי ספורט ובראשם מרוץ המדרגות של עזריאלי בחסות פעילים. לחובבי הרכיבה מוצע טיול החודש בנופי המדבר הקסומים של נחל פרצים והר סדום וגם סובב שהם. חובבי הריצה יוכלו להשתתף באירוע חינם בנחל אלכסנדר. מרוץ העגור בנחל אגמון ואירועי טריאתלון – דואתלון וריצה בחוף פלמחים יתקיימו גם הם

מאת:מערכת שוונג


מרוץ המדרגות של עזריאלי בחסות פעילים
ביום שישי, 29 בחודש נובמבר 2013, יתקיים מרוץ המדרגות של עזריאלי בחסות פעילים ניהול תיקי השקעות. זו המהדורה ה-11 ברציפות של המרוץ. המרוץ אל שלוש הפסגות יתקיים בפעם השנייה ברציפות, כמו גם מרוץ המנכ"לים. השנה נוסף גם מרוץ ניווט לאירוע וכמובן המרוץ הקלאסי המסורתי בן 1,144 המדרגות.
כינוס החל מהשעה 06:30 –  קניון עזריאלי קומה 0 בכניסה לקניון ליד דוכן הפרחים
זינוקים החל מהשעה 07:00
כל הפרטים כאן
אתר המרוץ כאן
כתבה על מרוץ 2012 כאן


רוכבים עם נביעות-נחל פרצים והר סדום
ביום שישי, 29 בחודש נובמבר 2013, יתקיים טיול החודש של נביעות ושוונג, הפעם חוזרים לנחל פרצים והר סדום. מסלול רכיבה בן 30 ק"מ בנופי מדבר יפייפים.
כינוס וזינוק בשעה 07:30. בכניסה לנחל חימר
כל הפרטים כאן
אתר הטיול כאן


הקפת פרדס ונחל
בשבת, 30 בחודש נובמבר 2013, תתקיים הקפת פרדס ונחל בפעם השלישית. גם הפעם יארח נחל אלכסנדר חווית ריצה נטו, אין תחרות, אין עלות השתתפות, אין מספרי חזה, אין מדידת זמנים, ואין סימוני קילומטרים.
• כינוס בכפר מונש (צמוד למדרשת רופין, על כביש 4).
• זינוק בשעה 08:00
כל הפרטים כאן
עמוד הפייסבוק של האירוע כאן


דואתלון/טריאתלון וריצה בחוף פלמחים
ביום שישי, 29 בחודש נובמבר 2013, יתקיים בחוף פלמחים אירוע דואתלון, טריאתלון וריצה אותו מארגן שי פיפמן, שהיה אלוף ישראל בטריאתלון דואתלון מספר פעמים בעבר.
כינוס בחוף פלמחים בשעה 05:45
זינוקים החל מהשעה 06:00
כל הפרטים כאן
אתר האירוע כאן


מרתון מדברי בינלאומי אילת
ביום שישי, 29 בחודש נובמבר 2013, יתקיים המרתון המדברי באילת. מקצים למרחקים של חצי מרתון, 10 ק"מ ו-5 ק"מ. מקצה עממי למרחק של 2 ק"מ.
כינוס וזינוק ממתחם ביג באילת החל מהשעה 06:00
פרטים כאן


סובב שהם באופניים
ביום שישי, 29 בחודש נובמבר 2013, יתקיים סובב שהם באופניים במסלול אתגרי למרחק של 13 ק"מ ומסלול עממי למרחק של 9 ק"מ. השתתפות ללא עלות.
כינוס במועדון הספורט שוהם
זינוק בשעה 09:30

פרטים כאן


מרוץ העגור ה-3
ביום שישי, 29 בחודש נובמבר 2013, יתקיים מרוץ העגור ה-3. מקצים תחרותיים למרחקים של 10 ו-5 ק"מ ומקצה עממי למרחק של 1 ק"מ.
כינוס באגמון החולה
זינוקים החל מהשעה 08:30

פרטים כאן

27.11.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג