איפה הילד – מופע החימום בטריאתלון אילת

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג


מקצי הילדים בתחרויות הטריאתלון (ובתחרויות בכלל) זוכים להרבה פחות תשומת לב, מאשר מקצי הבוגרים
ומקצה העילית במיוחד, אך אל לנו לשכוח כי דור הילדים של היום הם מקצה העילית של מחר, והכוכבים הנולדים
של אילת 2004 – יהיו אולי האלופים של אילת 2016
לקראת אליפות ישראל בטריאתלון, מובאת לפניכם סקירה קטנה של המנצחים הפוטנציאלים וכוכבי המחר, בתקווה שלא
פסחנו על אף אחד מהילדים

רוב הפרסומים והסיפורים המפארים את ענף הטריאתלון, מסתובבים בעיקר סביב ספורטאי העילית ומעט מאוד מסופר על הנעשה בדור העתיד ,אותה חבורת לוחמים (ולוחמות) בגילאי 8-13, המגיעים לתחרויות בליווי ההורים והמשפחות שמקדישות גם הן זמן וממון לא מבוטל לטובת הזעטוטים.
מגיל צעיר נכנסים הילדים למשטר אימונים ותחרויות שלא מבייש שום ספורטאי במחוזותינו ,כשהמאמנים וההורים מנסים להחדיר בילדים את הערכים של תרבות הספורט ,ההתמדה ,ההשקעה והתמודדויות עם קושי אכזבה וניצחון.


רוני בן יעקב- הביאה תוצאות יפות בשנה החולפת


קטגורית הילדים מספקת לנו ריגושים ומראות מלבבים של אושר הנאה וגאווה לקהל הצופים והמעודדים.
באליפות ישראל 2003, היה קרב מרתק והפכפך שבסופו גבר גיא ענבר על אביעד ונווה כהן והשנה יהיה לא פחות מעניין וזאת על סמך תוצאות התחרויות האחרונות.
אביעד כהן רוכב ורץ מצטיין ניצח בכל תחרויות השנה ומועמד מוביל לפודיום, נווה כהן שחיין במקור ,הראה בדואתלונים האחרונים שיפור בריצה ומועמד לתת פייט עד לקו הסיום. יודר שפריר בשחייה וריצה טובים ישאף להצמד למובילים וביום טוב יתמודד על הבכורה.


ילדים באילת 2003


רועי אלפורד ,יובל טל ,רון דרמון וטל כפתורי רוכבים ורצים מוכשרים יהיו גם הם בקרב על הפודיום באילת זאת עקב העדרותו הצפויה של ליאור ארנברג מועמד כמעט וודאי הסובל מפציעה .



אצל בנות המין היפה והצעיר כמות המשתתפות קטן יחסית ,אך האיכות קיימת וגם שם הקרב על הפודיום יהיה מרתק לא פחות, כאשר טל רצ'בסקי שניצחה ברוב תחרויות השנה מצטיינת בשחייה ורכיבה מועמדת לנצחון, רוני בן יעקב, הטברינית האמיצה, אצנית מוכשרת ביותר, ניצחה את הדואתלון האחרון ותתמודד גם היא על הבכורה.
נועה קציר המצטיינת בשחייה תתמודד לפודיום ביחד עם פני ביסרון ,ענבל לרנרמן שביום טוב יכולה להפתיע וכמובן שוהם הימלמן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג