אין חדש תחת השמש – הרבה שמש

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יוחאי האס



יושב מול הטלויזיה , יום שישי בערב תחרויות האתלטיקה מתחילות, יושב מהופנט מול גבריסילסי , קניסה בקלה ומתקשה להאמין שבאותו מרחק, יום למחרת , אני קובע תוצאה שרחוקה 11.5 דקות מהפנומנים של אתיופיה. ( כנראה הטייפר שלהם היה טוב יותר ).

לפני שאגיע לעכו אני רוצה לדעת קצת על היסטוריה של העיר, התקופה הצלבנית 1187 צאלח – א- דין בקרבות עקובים מדם מתקשה לפצח את החומות ואחריו נפוליון בונפרטה בתקופה העות'מאנית ב 1799על כל צבאותיו ניסו לכבוש את עכו ….אך לשווא.
כל שנה שולח איגוד הטריאתלון את נבחריו (השנה יותר מ400) וכובש את חומותיה של העיר ביום אחד.
שי כרם לשלטון.

חימום לתחרות, נכנס לים וקצת חשוך שם בעומק של חצי מטר שלם מתחת למים, ונזכר שקראתי לפני כמה ימים בפורום "בדיקות איכות מים מבוצעות כל יום ע"י חה"י בגין קורס חובלים שפועל בדיוק באותו חוף והמים נבדקים והם תקינים." אנחנו כנראה היינו בחוף אחר ממה שנבדק.

שי כרם מזניק את המיקצים לפי הסדר ובזמנים שנקבעו, ער לכל מהלך בשלבי התחרות, הוכיח שוב שטריאתלון עכו הוא מהמוצדקים שיש, ניהל, אירגן, גייס מתנדבים, חברים וקרובים של משפחת רוזנפלד נרתמים למשימה, שי מפעיל ומנווט את כל המערך לתחרות מוצלחת.

ספרינט נערים יוצא לדרך, בר פוגל לא סופר אף אחד בדרך לזהב.

ברכיבה עצמה עברנו מספר צמתים בדרך, נראה היה שהשוטרים בגופם מונעים מנהגים עצבניים להיכנס לצומת שכן הנהג הישראלי הוא נהג צודק, וכשיש ירוק אז יש ירוק …… (כמובן ירוק פקודה, אדום המלצה).
ילדים 14-15, קרב שמסתיים כמעט בפוטו פיניש בנצחון של רון סבג את אביב שרעבי.



בדרך לראש החומה – imagine
צילום: עופר ביידה

גם תחרות ריצה ל-10 ק"מ (שהאיגוד ניסה לקחת טרמפ על הטריאתלון) יוצאת לדרך, ולא נראה כהחלטה נכונה בהתחשב במחיר שנגבה עבור המתחרים, או במילים פשוטות המתחרים הצביעו ברגליהם….12 זוגות רגליים התייצבו לריצה.

שיניו הארוכות של איגוד הטריאתלון הוכיחו שהן מספיק חדות כשצריך ויעידו על כך מבצעי הדרפטינג שכבר בטריאתלון ת"א חשו את נחת לסתותיהם של השופטים.

הרכיבה נמשכת ובספרינט גיא כפתורי עם שחיה בינונית סוגר באופניים ומראה רק חלק מהכשרון והפוטנציאל שלו.

"תחרות חמה" יכלה להיתפס כקרב צמוד בין המתחרים שהתרחש בספרינט נוער, בטרי' ילדים וגם במיני ספרינט, אך באולימפי זאת הייתה פשוט הטמפרטורה בריצה בשעה 10+ ….חום כלבים.
שלב הריצה אצלי היה הכי פחות מאוזן, חלקים בריצה איטיים וחלקים מהירים, אלו המהירים היו ליד פחי האשפה הפתוחים לכל אורך מסלול הריצה, ניסיתי לעבור אותם כמה שיותר מהר.
ירון רם מוכיח ברכיבה חזקה וריצה משכנעת שזה לא הגיל אלא התרגיל.
סיום הריצה, הקפה אחרונה סביב החומות – והן לא נופלות – 100 מטר לסיום עולה במדרגות לחומה לנשום אויר פסגות וכל המפרץ פרוש לפני החומות מאחורי וחושב על מה שג'ון לנון טוען כבר מזמן: IMAGINE

כל כך הרבה השקעה ונתינה של המשפחה בטקס של התחרות לזכר בנם , מילים שנאמרו, תמונות של אסף ז"ל תלויות בגאון, חבר של המשפחה שהיה לוקח בהליכה את "כוכב נולד" בביצוע שני שירים. אצלנו הטריאתלטים, שרירי הרגליים הם החזקים אין ספק שבמשפחת רוזנפלד השריר החזק הוא שריר הלב, הרבה לב ונשמה.

"הטריאתלון הוא רק תירוץ" אומר לי אחד המתחרים בפה מלא ומפיל עלי עוד חתיכת פיתה עם חומוס כשאנחנו יושבים אחרי התחרות ב"חומוס סעיד" (מהמוצדקים שיש) ומנגב חומוס עם פול,אני מהנהן בפה מלא משוושה ומסיים במתוקים עם הקפה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג