איך תמצאו את הפרטנרים המושלמים לריצה שלכם?

יש כאלה שאומרים שלמצוא בן או בת זוג לריצה זה לא פחות קשה מלמצוא חתן או כלה. זו מערכת יחסים לכל דבר, הנה מספר טיפים כיצד לשמר אותה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יש לא מעט קווי דמיון בין מציאת פרטנר לריצה לבין מציאת פרטנר לחיים. פרטנר לריצה אפשר למצוא בקבוצת הריצה, במרוצים השונים ועל המסלולים. וזה לא מיד קורה ולפעמים מוצאים אותם דווקא בשיעור סטודיו, במשרד או בבית הספר, ומקווים שגם הם מחפשים משהו חדש לשגרת הריצה שלהם. לפעמים אנחנו חושבים שיש לנו את הפרטנר המושלם לריצה, ואולי זה באמת נכון, אלא שכמו בכל מערכת יחסים גם הבעיות צצות לפעמים, אז הנה מספר טיפים לפתור אותן ולתמרן נכון.

מערכת יחסים לכל דבר | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
כיצד הצבת מטרה חדשה בריצה מחזירה אותנו למסלול?
איך הופכים לרצים מהירים יותר?
מדוע ריצה מרזה יותר מהליכה?

1. כשהפרטנר רץ מהר מדי

פתרון מהיר: במקרה כזה צריך לשאול שאלה שיש לה תשובה ארוכה כמו למשל "האם אתה מאמין?" או "מי היתה האהבה הראשונה שלך?". במקרה כזה הם יהיו חייבים להאט קצת כדי להסדיר את הנשימה ולענות בהרחבה.

פתרון ארוך טווח: לנהל שיחה מלב אל לב על קצבים ותיאום ציפיות. קבעו אתם רק אחרי שאתם מרגישים שהבהרתם את עצמכם ושהם מבינים את האחריות בשותפות הזאת. קבעו אתם מקום ושעה אבל הסבירו שאתם רצים בקצב שלכם. או שאפשר פשוט לקבוע אתם באמצע הדרך שלהם (אם זו ריצה ארוכה יותר) ולחלוק אתם חלק מהריצה שלהם.

2. ומה אם הפרטנר רץ לאט מדי? 

פתרון מהיר: האטו את הקצב שלכם והיצמדו לפרטנר. מדי פעם זה טוב לרוץ בקצב איטי.

פתרון ארוך טווח: אם הוא מתעקש לרוץ אתכם בכל פעם, תהיו כנים אתו. קבעו אתו רק בימים שבהם אתם זקוקים לריצת התאוששות או שלא אכפת לכם לרוץ לאט יותר מהקצב שלכם. בסופו של דבר זה די ברור שבמקרים רבים האימון לא יספק אתכם, אם לא דחפתם את עצמכם מספיק.

3. הפרטנר לא סותם את הפה 

פתרון מהיר: תגידו לו שאתם חייבים להתרכז בריצה לכמה דקות או שפשוט תאלתרו משפט שיגרום לו להרהר מעט כמו "אני שוקל לעבור לקניבליזם".

פתרון ארוך טווח: אם הוא לא מבין את הרמז, כדאי לשקול פרטנר חדש לריצה, אולי כלב.

כשכל התנאים מסביב מתאימים, זה מושלם. מרוץ התבור | צילום: צלמי שוונג

4. מה קורה כשאתם מעדיפים לרוץ לבד? 

פתרון מהיר: אפשר להגיד שאתם מתכננים לרוץ עם מישהו אחר וצריכים להתאמן אתו אחד על אחד. אפשר להגיד שאתם מרגישים צורך בריצה מודעת (ריצת מיינדפולנס). תהיו כנים ותגידו לו שאתם תשמחו לרו אתו בפעמים הבאות.

פתרון ארוך טווח – אם מדור בתחושה קבועה, כנראה שהגיע הזמן להחליף פרטנר.

5. מה לעשות כשרוצים להיפרד? 

פתרון מהיר: אין ממש, תסבירו שאתם מעוניינים לרוץ לבד ולא משנה מאיזו סיבה. תגידו שאולי אתם לא כל כך מתאימים.

פתרון ארוך טווח: אל תעשו את זה בהודעת טקסט אלא בשיחה פנים מול פני ותסבירו שככל הנראה אתם לא שותפים כל כך מתאימים לריצה מכל מיני סיבות (קצבים, מועדי ריצה, מקומות). אין צורך בניתוח האישיות של הצד השני, הוא כבר יבין.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג