איירונמן המבורג הפך בסופו של דבר לדואתלון

מארגני המרוץ שמשך אליו לא מעט ישראלים ביטלו את השחייה בגלל ריכוז גבוה של אצות במים. המתחרים פתחו בריצה ל-6 ק"מ ומשם המשיכו לרכיבה ולריצה של תחרות איש ברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
העיר המבורג
העיר המבורג

אחרי שהמבורג אירחה לראשונה תחרות בסבב האיירונמן בקיץ 2017, הביקורות היו מעולות והרבה מאוד טריאתלטים ישראלים החליטו לכוון את עצמם לתחרות השנייה של קיץ 2018 שהתקיימה אתמול (ראשון).

בדרך כלל ישראלים שיוצאים לתחרויות איש ברזל באירופה לא יודעים עד הרגע האחרון אם מקצה השחייה יתבצע עם חליפה או לא, אבל אתמול המשתתפים נחשפו להפתעה מסוג אחר. מארגני המרוץ החליטו לבטל לגמרי את קטע השחייה בגלל ריכוז גבוה של אצות במים. במקום 3.8 ק"מ של שחייה הם החליטו להפוך את התחרות לדואתלון ולהתחיל עם 6 ק"מ ריצה, לאחר מכן 180 ק"מ רכיבה ובסיום ריצת מרתון (42.2 ק"מ).

בתחרות לגברים, בארט ארנוטס הבלגי שכבר ניצח בעבר תחרויות גדולות בסבב איירונמן כמו לנזרוטה וניס, סיים ראשון את הריצה ל-6 ק"מ אבל הקדים רק בשנייה את מיכאל ריילרט הגרמני שהיה בעבר פעמיים אלוף העולם בחצי המרחק. אחרי קטע הרכיבה שלפי הדיווחים יתכן שהיה קצת קצר יותר מ-180 ק"מ, טים קונאמה הדרום אפריקאי עבר להוביל. במרתון, ארנוטס היה גדול על כולם עם תוצאה של 2:39:51 שעות שהובילה אותו למקום הראשון בזמן כללי של 7:05:26 שעות. הוא הקדים בקרוב לארבע דקות את ג'ו סקיפר הבריטי כשקונאמה סיים שלישי עם 7:13:54 שע'.

במרוץ לנשים, התנהל קרב צמוד במהלך הרכיבה בין שרה קרואלי האוסטרלית שהיתה שלישית באליפות העולם האחרונה לבין דניאלה זאמלר הגרמניה שהיא אלופת איירונמן המבורג. בסוף הרכיבה הגרמניה הובילה ביותר משתי דקות, אך לקראת חצי המרתון נגמרו לה הכוחות לגמרי, הקצב שלה ירד באופן משמעותי וקרואלי ניצלה את זה כדי לעבור להוביל ולא הביטה יותר לאחור. האוסטרלית ניצחה בזמן של 8:08:21 שע' בעיקר בזכות מרתון של 3:05:36 שע'. זאמלר סיימה במקום החמישי אחרי שאת המרתון שלה היא רצה רק ב-4:18 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג