איגוד האופניים פרסם את שמו של הרוכב שבבדיקה נמצאו בגופו חומרים אסורים

בהמשך לידיעה שפרסמנו אתמול (שלישי), אנו ממשיכים לעדכן פרטים נוספים מהמקרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עדכון יום רביעי 31.8.16: בהמשך לידיעה שפרסמנו אתמול (שלישי), אנו ממשיכים לעדכן, כפי שפורסם על ידי איגוד האופניים בישראל, כי אנג'לו די ורולי מקבוצת Team Bikeway הוא הרוכב שבבדיקה שנערכה לו התגלו תוצאות המצביעות על הימצאות חומרים אסורים בגופו. בדיקת השתן נעשתה לרוכב לאחר אליפות ישראל באופני כביש שהתקיימה ב-25 ביוני 2016 ונשלחה לבחינה ביוון. במקרים כאלו נלקחות שתי דגימות וכאשר יש תשובה חיובית לגבי הראשונה, בודקים גם את הדגימה השנייה על מנת להשוות בין הדגימות ולראות האם יש התאמה או ספק. על פי הודעת האיגוד הרוכב יושעה מפעילות בהתאם לתקנון וכמתבקש על ידי הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט.

תגובת איגוד האופניים למקרה:

82208.1

יום שלישי 30.8.16: לשוונג הגיע מידע כי באליפות ישראל באופני כביש שהתקיימה בחודש יוני האחרון, נמצאו בדגימה שנלקחה מאחד מהרוכבים בקטגוריית המסטרס, חומרים משפרי ביצועים אסורים. מאחר ובדיקת המעבדה בחו"ל ארכה מספר שבועות, התוצאות הגיעו רק עתה. מאיגוד האופניים נמסר כי הם יוציאו תגובה מסודרת בשיתוף הוועד האולימפי והוועדה למניעת הסימום בספורט. עדכונים נוספים צפויים בימים הקרובים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג