אחרי הקורונה: צ'אלנג' ממשיכים להילחם באיירונמן

ארגון הטריאתלטים הבינלאומי (PTO) הכריז על צ'אלנג' דייטונה בפלורידה כאליפות הרשמית שלו לחצי המרחק, ולמרות שהמרחק יהיה אפילו קצר יותר למקצוענים - מדובר בתחרות עם סך פרסים של פי 4 מהתחרות המקבילה של איירונמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק לתחרות איש ברזל
זינוק לתחרות איש ברזל

כמעט כל מי שמתעניין במרוצי טריאתלון למרחקים ארוכים בחו"ל יודע שיש כיום שני ארגונים גדולים שמארגנים את התחרויות הנוצצות ביותר: האיירונמן שהתחיל את המסורת בהוואי ומדי שנה מקיים שם את אליפות העולם וה"צ'אלנג פמילי" (CHALLENGE FAMILY) שאחראים בין השאר על התחרות הגדולה ביותר למרחק איש ברזל מבחינת כמות המשתתפים והיא צ'אלנג' רוט בגרמניה.

זינוק לתחרות איש ברזל

בצ'לנג' קופצים מדרגה | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
יאן פרודנו עשה תחרות איש ברזל בבית 
כיצד משפיעה הקורונה על תחרויות איש ברזל בעולם?
המאמן הלאומי בטריאתלון: "המטרה היא לשמור על הכושר של שחר ורן שגיב"

התחרויות של צ'אלנג' הולכות ומתרבות ככל שהפופולאריות של הטריאתלון למרחקים ארוכים עולה ומדי שנה נוספות עוד תחרויות, בעוד שתחרויות אחרות גדולות, גם כאלה למרחק מלא וגם לחצי המרחק. אחת התחרויות שתתפוס מקום מרכזי בעידן של אחרי הקורונה בעולם בטריאתלון תהיה צ'אלנג' דייטונה שתתקיים בדצמבר בפלורידה שבארצות הברית.

השבוע הודיע ארגון הטריאתלטים הבינלאומי (PTO) על הפיכתו של צ'אלנג' דייטונה לתחרות שתקרא אליפות העולם של ה-PTO בשיתוף עם צ'אלנג' דייטונה על המסלול שנחשב מהיר במיוחד, אולי המהירים ביותר אי פעם לחצי המרחק. התחרות הזו צפויה להתקיים (בהתאם לחזרה לשגרה בכל העולם) ב-6 בדצמבר שזה בדיוק שבוע לאחר אליפות העולם בחצי איש ברזל של האיירונמן שתתקיים הפעם בטאופו שבניו זילנד. ושימו לב להבדלים המשמעותיים בין שתי התחרויות: בעוד שבתחרות של האיירונמן יחולקו פרסים כספיים בסך כולל של 250 אלף דולר, בתחרות של צ'אלנג' ו-PTO סך הפרסים יהיה מיליון דולר.

וזה לא הכל, התחרות למקצוענים בדייטונה תהיה חלק מסוף שבוע שלם של טריאתלון שיכלול גם מרוץ לחובבנים למרחק חצי איש ברזל. אבל המרוץ שבו יתחרו המקצוענים יהיה למרחק קצר יותר מאותו חצי מרחק קלאסי ולא רק זה – הקהל יוכל לצפות במתרחש ברוב חלקי התחרות. איך זה קורה בדיוק? המרוץ הזה מתקיים כולו בשטחי מסלול המרוצים של הדייטונה 500, אחד המרוצים הגדולים בסבב הנאסקאר שהוא סבב מרוצי המכוניות הפופולארי ביותר בארצות הברית. את השחייה למרחק של 1.6 קילומטר המשתתפים ישחו באגם מלאכותי בסמוך למסלול המרוצים, הרכיבה למרחק 60 קילומטרים תתחיל במסלול המרוצים עצמו ותעבור ברחובות הסמוכים והריצה למרחק 13.2 ק"מ תהיה גם היא על מסלול המרוצים.

בנוסף, בחלקים גדולים של המרוץ למקצוענים אפשר יהיה לצפות מהיציעים של מסלול המרוצים דייטונה 500, מה שיכול לספק חוויה נדירה עבור מעריצי הטריאתלון ובכלל עבור משתתפים בשאר המקצים. ליונל סאנדרס הקנדי, אחד הטריאתלטים המהירים בעולם למרחקים ארוכים, ניצח על המסלול הזה בשנה שעברה בזמן של 2:23:02 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג