תוואי המסלול של מרוץ הלילה של תל אביב

לאיזה כיוון רצים? מה רואים? איפה תחכה העלייה היחידה במרוץ? כל מה שרציתם לדעת על המסלול האטרקטיבי של מרוץ הלילה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שלישי, החל מ-20:30 יוזנקו בהדרגה המקצים השונים ל-10 קילומטרים במרוץ הלילה של תל אביב, שאמור להתקיים השנה במזג אוויר נעים – קצת לפני הגשם שלפי התחזית יופיע ביום רביעי.

ביום שלישי בערב חוגגים | צילום: רונן טופלברג

עוד כתבות בנושא 
טיפים מנטליים למרוץ הלילה של תל אביב 
טיפים לתזונה לקראת מרוץ הלילה 
השנה מרוץ הלילה של תל אביב יוצא לדרך ברוח האירוויזיון

מעבר לעובדה שמרוץ הלילה בתל אביב הוא אחד מאירועי הריצה המוכרים והפופולאריים בארץ, גם המסלול שלו הוא אחד הנוחים, הכיפיים וגם המהירים שאפשר לרוץ בעיר הזאת. אז איך בנוי המסלול של מרוץ הלילה?

הזינוק הוא על גשר "בר יהודה" שנמצא בחלקו הצפוני של רחוב אבן גבירול מעל נהר הירקון. הריצה היא מכיוון צפון לדרום, כך שמזנקים בירידה של הגשר לרוב אבן גבירול, ועליו רצים את הקילומטר הראשון עד שפונים ימינה מתחת לבניין העירייה לשדרות בן גוריון. כאן רצים לכיוון צפון עד שמגיעים לשדרות בן גוריון פינת דיזנגוף.

בפינה הזו, אחת האטרקטיביות היום שבצפון הישן של תל אביב, פונים שמאלה ורצים שוב לכיוון דרום, במקרה הזה לכיוון כיכר דיזנגוף. למעשה, עוברים בכל החלק העמוס יותר של מה שהיה פעם רחוב הקניות הראשי של תל אביב, ואחרי דיזנגוף סנטר פונים ימינה לרחוב קינג ג'ורג' ולאחר מכן מיד שמאלה לשדרות בן ציון, שם נמצאת העלייה היחידה על המסלול לקראת סיום הקילומטר השלישי.

העלייה הזאת נגמרת בתאטרון הבימה, ובסופה פונים שמאלה לרח' תרס"ט ואז שוב שמאלה בחזרה לרחוב דיזנגוף, כשבשלב ראשון נהנים מהירידה לכיון דיזנגוף סנטר. הפעם, בכיכר דיזנגוף המסלול מתעקל ימינה לכיוון רח' ריינס, שם תציינו את אמצע המסלול (5 קילומטרים). כשרחוב ריינס מסתיים פונים ימינה לשד' בן גוריון שם רצים ישר בחזרה לכיכר רבין, שאותה מקיפים עד שמתחברים בחזרה לרחוב אבן גבירול ורצים בו לכיוון צפון.

מסלול מעניין, גם בחושך | צילום: רונן טופלברג

על רחוב אבן גבירול רצים לאורך של כקילומטר וחצי, וקצת לפני המקום שממנו הוזנק המרוץ, פונים ימינה בכיכר מילאנו ומשם ממשיכים בריצה על רחוב יהודה המכבי עד לדרך נמיר. כאן נשאר בדיוק קילומטר אחד עד לשער הסיום, בדרך נמיר פונים שמאלה, ממשיכים ישר עד לשדרות רוקח ושם פונים שמאלה ונכנסים מהכביש לתוך שטח החניון של הספורטק, שם יוצב שער הסיום.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג