אור ברגר ונינה פקרמן, מנצחי מרוץ המדרגות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

מרוץ המדרגות במגדל של עזריאלי התקיים ביום שישי האחרון בפעם הרביעית וכבר הופך להיות מסורת מפוארת במדינתנו. המרוץ (למי שטרם הכיר) החל בקומת החניון (4-) והסתיים בקומה 51, קומת מנחת המסוקים ובסה"כ המשתתפים טיפסו 54 קומות ב- 1,144 מדרגות.


מנצחי מקצה העילית – נינה פקרמן ואור ברגר

במרוץ השנה השתתפו קרוב ל- 600 ספורטאים בקטגוריות גיל ומקים שונים.
מנצח המרוץ, אור ברגר, ניצל את העדרם של האחרים רן ודן אלתרמן, מנצחי המרוץ בשלוש השנים האחרונות, וסיים בזמן של 7:43 דקות (זמנם של האלתרמנים היה 07:00 דקות).
מנצחת מקצה העילית נשים, הייתה כבשנה שעברה, נינה פקרמן, שסיימה בזמן של 08:44 דקות.


ג'סיקה ספקטור, הימנית בתמונה, גם השתתפה במקצה האישי וגם בקבוצתי

השנה נוספו למרוץ 2 קטגוריות חדשות – מקצה עממי, בו השתתפו קרוב ל- 200 רצים ומקצה תחרותי נוסף לחברות וארגונים.
במקצה החברות, נצחה קבוצת חברת ההי-טק – RAD, במקום השני קבוצה מחיל המודיעין ובמקום השלישי קבוצת טמפו-אקווה נובה בהנהגתה של ג'סיקה ספקטור שהספיקה להתחרות במקצה העלית נשים ואח"כ להוביל את קבוצתה במקצה הקבוצתי.

ענף ספורט ייחודי זה, שהחל בניו-יורק לפני קרוב ל-20 שנה, צובר תאוצה ופופולריות בעולם כולו וכיום כמעט בכל עיר גדולה, בה ישנו מגדל רב קומות, מתקיים מרוץ מדרגות.


מנצחי המקצה הקבוצתי – נבחרת RAD

ארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי, סיפר כי בקרוב, לכשתסתיים בניית הבניין המרובע, יתקיים "מרתון" מדרגות, שיעבור על פני 3 המגדלים של הפרוייקט.

כל התמונות מהתחרות

כתבות וידאו על המרוץ:
אתר הספורט ONE


אתר nrg מעריב


YNET


vipic.gpg



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג