אווה פביאן וזיו כהן אלופי ישראל ב-5 ק"מ בבריכה

אליפות ישראל למרחק הארוך ביותר בבריכה התקיימה בבריכה הלאומית שבמכון וינגייט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל למרחק הארוך ביותר בבריכה, 5 ק"מ, נערכה היום (שישי) בבריכה הלאומית במכון וינגייט. מדובר בתחרות שהפכה עם השנים לאחת מהיוקרתיות ביותר עבור שחייניות ושחייני המרחקים והמים הפתוחים בישראל, וגם הפעם היתה מרתקת כצפוי. בתום התחרות, מי שהוכתרו כאלופי ישראל הם שחייני נבחרת ישראל במים פתוחים אווה פביאן וזיו כהן.

פודיום גברים באליפות ישראל ב-5 ק"מ בריכה | צילום: באדיבות איגוד השחייה

פביאן בת ה-28 הוכיחה שוב עד כמה חשוב הניסיון במשחים הללו. השיאנית הישראלית ידעה מתי להגביר קצב ולברוח למתחרות הצעירות ממנה עד לניצחון. שחיינית הפועל בית שמש הייתה קרוב לרדת בפעם השנייה בקריירה מגבול השעה (הישג שרק היא ועדן גירלונאצה רשמו בעבר), אך בסיום עצרה את השעונים על 1:00:00.11 שע'. עומר שורץ ממכבי קרית ביאליק סיימה שנייה עם 1:00.31.19 שע' ואלופת השנה שעברה אופק אדיר מהפועל בת ים זכתה בארד עם 1:01:44.26 שע'.

פודיום נשים באליפות ישראל ב-5 ק"מ בריכה | צילום: באדיבות איגוד השחייה

אצל הגברים, נרשמה הפתעה כאשר זיו כהן מהפועל ירושלים בן ה-20 היה זה שניצח את המשחה בזמן של 54:35.85 דק' והוכתר לראשונה בקריירה כאלוף ישראל. הוא הקדים את אלוף השנה שעברה והשיאן הישראלי במשחה יונתן אחדות שסיים שני עם 54.39.85 דק' ואת עדו גל ממכבי קרית אונו שקבע 54:57.71 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג