אדווה כהן עם ארבע מדליות זהב באליפות המכללות

האתלטית השלימה זכייה בארבע מדליות זהב באליפות המכללות הקטנות באולם בארה"ב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אדווה כהן ממכללת מרכז אייווה השלימה לפנות בוקר (ראשון) את המשימה אותה הציבה בפני עצמה ערב אליפות המכללות הקטנות באולם. היא החלה את יום התחרות השני שלה בלובוק, טקסס עם זכייה בזהב הקבוצתי בריצת השליחות 4X800 מ' כשחצתה את קו הגמר ב-9:15.49 דק'. רצות מרכז אייווה הובילו לכל אורך הריצה והותירו את הסיומת למהירה שבהן – אדווה כהן שרצה את 800 המטרים הנועלים שלה ב-2:14.94 ד' לזכייה בזהב.

כעבור כשלוש שעות התייצבה כהן לריצת הגמר האחרונה שלה ב-1000 מ', גם הפעם נגד יריבתה – אסתר גיתאי, תלמידת שנה שנייה במכללת ניו מקסיקו ואלופת 2017 באולם. השתיים רצו צמוד זו לזו, אולם להבדיל מריצת ה-3000 מ', בה גיתאי הובילה בחלק הראשון של הריצה, הפעם כהן פתחה מקדימה וסיימה מקדימה. חניכתו של רומן פרדמן קבעה 2:55.32 ד' והשלימה זכייה בארבע מדליות זהב – שתיים אישיות ושתיים קבוצתיות באליפות המכללות הקטנות באולם 2018.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג