אברמסקי קבעה את המינימום לאליפות אירופה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



נילי אברמסקי, בכירת האתלטיות הישראליות קבעה אתמול בבלגיה את המינימום לריצת 10000 מטר לאליפות אירופה במינכן.

אתמול (3/7) בשעה 19:00 במסגרת אליפות בלגיה בריצה ל-10000 מטר, ובתנאים קשים במיוחד של גשם ורוח, השיגה נילי אברמסקי את המינימום הדרוש לאליפות אירופה, שתערך בין התאריכים 6 ל-11 באוגוסט במינכן, גרמניה.

אברמסקי שחצתה את קו הסיום ראשונה בזמן מצוין של 33:19:85 דקות השיגה את המינימום ב-15 מאיות השניה בלבד (33:20) ותזכה לרוץ באליפות אירופה בחברת כמה מהרצות הבכירות באירופה בהן פאולה רדקליף – מנצחת מרתון לונדון השנה.
זו הפעם הרביעית השנה שאברמסקי שוברת את שיאה השנה.

"הזינוק נקבע לשעה 19:20", מספרת אברמסקי, "בצידו השמאלי של המספר, 222, הדבקתי את דגל ישראל. לשמחתי שתי בנות אמרו כי הן מתכננות לרוץ בזמן של 33:00 עד 33:20.
ההתחלה היתה קלה והרגשתי נהדר, סיימתי את הק"מ הראשון בזמן של 3:18 דקות ו-6:36 דק' לשני הק"מ. בעבודה משותפת עם אחת הבנות הצלחנו להדביק את הרצה המובילה בק"מ ה-רביעי (13:17.7). בהמשך נאלצתי לעבוד לבד עד קו הסיום. בהמשך, הריצה הפכה להיות ממש קשה אך שמרתי על הקצב. לאחר 9 ק"מ ובזמן של 30:05 הבנתי שאצטרך לרוץ ממש חזק כדי להשיג את המינימום. המחשבה שאפספס את המינימום (33:20) ב-3 עד 4 שניות… אמרתי לעצמי שאני חייבת להתאמץ כמה שיותר – החלפתי הילוך, שיניתי טכניקה והרמתי
ראש עד קו הסיום.


אברמסקי – ראשונה במרוץ כפר סבא השנה.

חציתי את קו הסיום בידיעה שנתתי 110% וקבעתי את התוצאה הנדרשת.
הזמן הרשמי היה 33:19:85 והשניה אחרי חצתה את הקו בזמן של 33:39:66.
במהלך הריצה עברו במוחי כל כך הרבה שמות אנשים בארץ וברחבי העולם, אנשים שידעתי שרוצים בטובתי ובהצלחתי. תמיכתם באמת גרמה לי לרוץ טוב יותר ועל כך אני מודה להם"
עכשיו אני יכולה להרגע יום יומיים ואז לחזור לאימונים הקשים לקראת מינכן. אני מקווה לרוץ שם טוב ולהקשות את החיים על פאולה… ולא לתת לה לעקוף אותי ביותר מסיבוב אחד 🙂 ."
סכמה אברמסקי במכתב ששלחה לחברים בסיום התחרות.

"נילי שברה אתמול את השיא ה-16 שלה והיא מחזיקה בשיאי ישראל בכל הריצות החל מ-2000 מטר ועד ריצת מרתון. כוחה עוד במותניה" סיפר לי מאמנה אליה בר זאב בשיחת טלפון מהארץ (בר זאב לא נסע עם אברמסקי לחו"ל בשל בעיות תקציב).

אליפות אירופה נערכת פעם בשנתיים בין האולימפיאדות ומהווה ארוע גדול וחשוב לספורטאים. חשיבות הארוע לישראלים השנה גדולה עוד יותר בשל העובדה שהוא נערך במינכן באותו כפר אולימפי בו
לפני 30 שנה בוצע הטבח בספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן 1972. השנה תצא נבחרת גדולה ויערך טכס הנצחה מיוחד לזכר הנספים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג