אביב ברזלי ולאה פולונסקי קבעו את הקריטריון לאליפות העולם

השחייניות הישראליות קבעו הלילה את הקריטריון לאליפות העולם שתיערך בבודפשט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי ואביב ברזלי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

השחייניות הישראליות אביב ברזלי ולאה פולונסקי קבעו הלילה (בין שבת לראשון) את הקריטריון לאליפות העולם שתיערך בבודפשט בחודש יוני. שתי השחייניות בנות ה-19 עשו זאת במסגרת תחרות מסבב ה"פרו סווים" בסן אנטוניו, והן מצטרפות לתומר פרנקל שעשה זאת אתמול בתחרות באינדיאנה.

ברזלי, שכזכור רשמה בקיץ שעבר העפלה לחצי גמר אולימפי ב-200 גב, הרשימה עם זמן של 2:10.79 דקות. רק שלוש מאיות משיאה הישראלי וגם מקום שלישי בתחרות כולה, אחרי אלופת העולם המכהנת ראיין ווייט (2:07.92 דקות) ופיבי בייקון (2:09.52 דקות).

פולונסקי קבעה זמן של 2:12.85 דקות, 13 מאיות מהר יותר מקריטריון A לאליפות בבודפשט. היא סיימה במקום השני בתחרות, 36 מאיות אחרי האלופה האולימפית מריו מלאני מרגאליס. עוד הלילה בסן אנטוניו: דניאל נמיר סיים במקום ה-23 ב-100 חופשי עם 51.06 שניות. בתחרות המקבילה באינדיאנה, איתי גולדפדן קבע 1:06.55 דקות ב-100 חזה וסיים 18.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג