Volvo Challenge Megido – פשוט חוויה

"היער לבש חג היום", אמר ראש המועצה האזורית מגידו, מר חנן ארז, כשתיאר את ההפנינג ההמוני שחתם את אירועי פסטיבל "טבע אקשן" שנערך בשבועיים האחרונים במרחב הביוספרי - מגידו. יואב מאור (עז הרים) וירדן גולן (טימישגב) ניצחו את המרתון הארוך בקטגוריה המעורבת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"היער לבש חג היום", אמר ראש המועצה האזורית מגידו, מר חנן ארז, כשתיאר את ההפנינג ההמוני שחתם את אירועי פסטיבל "טבע אקשן" שנערך בשבועיים האחרונים במרחב הביוספרי – מגידו. יואב מאור (עז הרים) וירדן גולן (טימישגב) ניצחו את המרתון הארוך בקטגוריה המעורבת

מאת:שוונג תקשורת


1,300 רוכבים ועוד כ- 4,000 צופים פקדו את יער מנשה באירוע השנה באופני הרים – מרתון זוגות באופני הרים Volvo Challenge. שלומי חיימי (Scott) ואליעד דניאל (CCC) ניצחו את המרתון הארוך, שכלל 100 ק"מ מפרכים של רכיבת שטח ו-2,640 מטרים של טיפוס, בזמן מדהים של 5:15 שעות.

יואב מאור (עז הרים) וירדן גולן (טימישגב) ניצחו את המרתון הארוך בקטגוריה המעורבת. ביחד עימם עמדו על הפודיומים וגרפו מדליות ופרסים יקרי ערך במהלך היום עוד 186(!) זוכים מאושרים בשלל קטגוריות של גיל, מרחק והרכב זוגות.

"היער לבש חג היום", אמר ראש המועצה האזורית מגידו, מר חנן ארז, כשתיאר את ההפנינג ההמוני שחתם את אירועי פסטיבל "טבע אקשן" שנערך בשבועיים האחרונים במרחב הביוספרי – מגידו. החל מהשעה 07:30 בבוקר, יצאו לדרכם מאות רוכבים למרתון תחרותי במרחקים של 25, 50 ו-100 ק"מ, וגם לרכיבות לא-תחרותיות, שכללו מסע עממי למשפחות וילדים באורך 10 ק"מ ולטיולים אתגריים בקבוצות מודרכות.

מלבד הקפה מדהימה ביופייה, שהוכנה ונבנתה על ידי המאסטרו של בניית המסלולים בארץ, מר וורן פרייר (Warren Pryer), שהתחילה בסינגלים המופלאים של יערות מנשה והגיעה עד לגבול הצפוני של ואדי ערה ובחזרה, הרוכבים ומשפחותיהם נהנו ממתחם אירוע מושקע ויפהפה בלב היער, שכלל מופעי קפיצות ואקסטרים, התנסויות אקטיביות של הרוכבים על Pump Track מקצועי שנבנה במיוחד עבור האירוע ביער, יותר מ-30 דוכני תצוגה ומכירה של מיטב המותגים בענף האופניים והספורט ואת כל ההפעלות והאטרקציות למשפחות של פסטיבל טבע אקשן: תיאטרון ילדים, סדנת בישול בשטח, מספרי סיפורים, פארק חבלים אתגרי ועוד.

המארגנים – המועצה אזורית מגידו, חברת "עז הרים" ו"מעוזים" – מבקשים להודות לכל קהל הרוכבים והצופים, לנותני החסות ולמציגים השונים שעזרו לאירוע ה-Volvo Challenge, התשיעי עד כה, להגיע לשיא חדש.

תוצאות התחרות מופיעות באתר האירוע
תמונות: עז הרים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג