Team Linchevski באים לפורט2פורט

אם אף אחד לא יצליח להרוס את התוכניות, הגברים לבית לינצ’בסקי ייכנסו ביום האחרון של הקיץ למים בחוף גורדון הסמוך למרינה בתל אביב, ויצאו אחרי 1.8 ק"מ בחוף מציצים במשחה הקצר של פורט2פורט 2012 בתל אביב. PORT2PORT יתקיים ב - 21 בחודש ספטמבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אם אף אחד לא יצליח להרוס את התוכניות, הגברים לבית לינצ'בסקי ייכנסו ביום האחרון של הקיץ למים בחוף גורדון הסמוך למרינה בתל אביב, ויצאו אחרי 1.8 ק"מ בחוף מציצים במשחה הקצר של פורט2פורט 2012 בתל אביב. PORT2PORT יתקיים ב – 21 בחודש ספטמבר

מאת:דנה פלג

כל הפרטים על משחה – כאן



שלושת הגברים לבית לינצ'בסקי – האבא אורן, בן 37 מגדרה, יואב בן ה-10 ונדב  – רק בן 6,  וכבר שותף פעיל בארועי ריצה ותחרויות. "זה אתגר רציני”, אומר אורן,”ואני אוהב להציב לנו אתגרים משותפים ומלא סיפוק כאשר אנחנו מסיימים”.


לגברים של המשפחה נסיון עשיר בתחרויות המוניות. נדב רץ בטריאתלון האחרון בליגת הילדים, השתתף במשחה העממי בפלמחים והיה שותף לעוד כ-10 תחרויות שונות בשלוש השנים האחרונות. האב, אורן משתף שלביחד המשפחתי יש הרבה מאוד משמעות במסירות של הילדים לאימונים והתחרויות. "בגלל אופי העבודה שלי והמסירות שלי לאימונים, העובדה שיואב ואני, ועכשיו גם נדב, יוצאים יחד לרכיבה, מתגברים יחד על מכשולים ונהנים מהסיפוק של סיום יעד שהצבנו לעצמנו, מאוד מחזק את הקשר בינינו. אני בטוח שגם המשחה של הפורט2פורט יציב בפננו אתגרים חדשים וכשנתגבר עליהם יחד, יהיה לכולנו סיפוק אדיר."

ישראמן ואתגרים 
אורן לא חדש בתחומי הריצה, הרכיבה והשחייה. הוא השתתף בעבר בישראמן המלא, ולאחרונה בחצי ישראמן, אותו סיים יחד עם הבנים, כשחיוך של גאווה על פניהם. כבר כעשר שנים הוא לוקח חלק בתחרויות שונות ומלא סיפוק כאשר הוא מצליח להשיג את היעדים אותם הוא מציב. "בהתחלה אתה רק רוצה לסיים”, הוא מספר. “אחר כך המטרות משתנות." כאבא לשני ילדים עם עוד אחד בדרך וכאיש צבא במשרה מלאה פלוס, הוא מצליח לפנות לעצמו זמן לכארבעה אימונים שבועיים, ומשתדל שלא להעמיס על סופי השבוע כדי להשאיר גם זמן משפחה.

אבל אין לו ספק בעובדה שהאהבה שלו לריצה ולתחרויות היא הסיבה להשתתפות של הבנים. "אני מציב להם אתגרים, יואב אוהב את זה, לא אכפת לו מה רק שנעשה את זה ביחד, הוא מסרב להצטרף לקבוצה של בני גילו ומעדיף את תוכניות האימונים שאני מכין מאשר להקשיב למישהו אחר שאולי הוא יותר מנוסה אבל הוא לא אני".

נדב, שעלה לפני כמה ימים לכיתה אי גאה להיות חלק מהפעילות המשפחתית. "הפעילות הספורטיבית בונה להם ביטחון", מספר אורן. “הם מתחזקים פיזית ונפשית והאימונים עוזרים להם לנקות את הראש ולהירגע. ליגת הילדים בישראל מונה כמה עשרות ילדים מכל רחבי הארץ, הם אחדים מתוך מאות אלפי ילדים בני גילם, זאת ייחודיות וגאווה.  יואב אוהב להגיע לבית הספר עם החולצות של התחרויות הוא גאה ובצדק. עכשיו גם נדב הופך להיות חלק מזה, וזה משמח אותי ואותו. אפילו הכנתי לנו חולצות קבוצה, לשם ההרגשה הקבוצתית, וזה עובד."

חששות של אבא
אולם לא רק שמחה מלווה את ההשתתפות של הלינצ'בסקים בפורט2פורט, גם חששות. "אני רשמתי את שלושתנו בתקווה ורצון שאכן נעשה את זה יחד, אולם הסבים קצת מתנגדים, בכל זאת מדובר במסלול לא פשוט בתוך הים, ואני לא אוהב לעשות דברים נגד המשפחה, חושף אורן. על היכולת של יואב אני סומך, הוא כבר שחה בים, אנחנו מתאמנים בבריכה והוא שוחה את המרחק הנדרש בהתלהבות. נדב קצת מאבד את הסבלנות.

באימון האחרון יואב שחה קילומטר ונדב אחרי עשרים בריכות השתעמם, הוא מאוד אוהב להיות חלק ממה שאנחנו עושים, אני מאמין שעד המשחה, במידה והוא יראה התמדה הוא יצליח לסיים, מה גם שאנחנו שוחים עם מצוף אז אם הם יתעייפו באמצע הם יוכלו לנוח. אנחנו נשרוד את המרחק, אני בטוח".

תוכנית אימונים מסודרת עד ה 21.9
בבוקר יום שישי, ה-21 בספטמבר, יכנסו השלושה למי הים שצפויים להיות נעימים וצלולים. אולם עד אז אורן בנה להם תוכנית אימונים מסודרת, את הלינצ'בסקים לא יתפסו לא מוכנים. "אנחנו מתאמנים יחד בכל סוף שבוע באימוני רכיבה ושחייה. אומנם עדיין בבריכה, אבל עוד מעט נתחיל גם בים, שם התנאים שונים, וחשוב שהבנים יתרגלו. מספר אורן, באמצע השבוע הם מתאמנים פעם אחת בבריכה ופעם נוספת באופניים, אני ממשיך באימונים שלי וכבר נרשמתי לתחרות החצי ישראמן הקרובה."

אז אם תראו על החול בחוף גורדון ילד בן 6 שקוראים לו נדב, ליד אבא אורן והאח הגדול יואב, תנו להם מילה טובה, עידוד וחיבוק, תזכרו אך הם נראים כי הרי אין ספק שהשלושה עוד יככבו בתחרויות נוספות.

30.8.2012


דנה פלג-  עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג