צ פ ו || בואו לראות מה קורה כש"זורקים" רץ שטח במרכז תל אביב

אחרי ש"זרקנו" רצה עירונית במסלול שטח מאתגר, הבאנו לאחד המסלולים הכי אורבניים בארץ רץ שמתאמן בעיקר בשטח. הנאה או סבל? פרק 02 ואחרון בסדרה חילופי זוגות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חילופי זוגות פרק 2
חילופי זוגות פרק 2



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מיכה הגיב:

    מניסיון של שנים בריצה עירונית :
    – ריצה בשבילים (פארקים וכו) מי שרץ באמצע השביל מזמין לעצמו בעיות, תמיד רצים בצד ימין כמה שיותר צמוד לצד , כרץ יש לך יתרון עצום שאתה יכול שנות כיוון (זיג-זג או לעצור) בצורה הרבה יותר מהירה מאשר רוכב אופניים , בנוסף יש צורך לשים לב לסביבה ולעקוף מטרדים כמו למשל עגלות ילדים (שתופסות לפעמים את כול השביל) או כלבים שאי אפשר לסמוך אליהם או סתם קבוצת אנשים שתקועים באמצע הדרך,אם יש צורך כרץ אפשר בקלות לרוץ על הדשא למשל.
    – בעיר כדאי מראש להכיר את המסלול, לא לרוץ בסביבות כבישים סואנים, יש הרבה כבישים צדדים בשכונות קטנות שבהם אפשר לעשות ספרינט הלוך-חזור לכול רחוב צדדי ובצורה הזו לגוון קצת את המסלול .
    – באזור לא מוכר אני תמיד ניכנס לגוגל ובודק את השטח העירוני, אולי יש פרק בסביבה או אזור צדדי שלא עמוס בתחבורה
    – באופן כללי ריצה בשעות הבוקר המוקדמות היא מומלצת בשטח עירוני מהסיבות הבאות: האוויר נקי , פחות תחבורה, פחות אנשים ברחובות, בנוסף – סיכוי לפגוש ברצים אחרים.

    בהצלחה לכולם !

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג