קבוצת השבוע של שוונג || TRIHARD

עם שמות כמו תום מרמרלי, אלוף הישראמן בשלוש השנים האחרונות, שחיין העבר ערן גרומי, ועוד כוחות חשובים בעמדת האימון, הפכה TRIHARD להיות אחת מקבוצות הטריאתלון המשמעותיות בארץ - בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - TRIHARD
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע טריהארד
קבוצת השבוע טריהארד

שם הקבוצה: TRIHARD

להראות באילת בישראמן. טריהרד | צילומים: באדיבות TRIHARD

להתראות באילת בישראמן. טריהרד | צילומים: באדיבות TRIHARD

מייסדי הקבוצה: תום מרמרלי ואיתי הירש.

מאמנים בקבוצה: תום מרמרלי – המנהל המקצועי ומאמנה הבכיר של הקבוצה. ערן גרומי, עדינה פאוור – מאמני שחייה. יואב בר – מאמן רכיבה וענבר זהבי.

איך קמה הקבוצה: "TRIHARD ריצה וטריאתלון הוקמה באוגוסט 2013 על ידי תום מרמרלי ואיתי הירש, שבעבר היו הדמויות הבולטות והפעילות בקבוצת הטריאתלון של 'עולם המים'. טריאתלון עולם המים, שטרם כניסתם של השניים לפעילות בה היתה קבוצת חברים מצומצמת, הפכה בתוך שנה ומחצה לאחת מקבוצת טריאתלון הבוגרים המובילות בארץ, הן בכמות המתאמנים והן באיכותם. איתי הירש, מנהלה של טריהארד, עו"ד בהשכלתו, שימש כמנהל תחום הטריאתלון בעולם המים ובמשך שנתיים עסק בהדרכת מבוגרים וילדים בתחום הטריאתלון והשחייה. תום מרמרלי, מנהלה המקצועי של טריהארד, בעל תעודת מאמן טריאתלון, הוא המאמן הראשי והבכיר של הקבוצה. נכון להיום, כשנה מאז הוקמה, קבוצת הטריאתלון של טריהארד מונה למעלה מ–100 ספורטאים המתאמנים באופן קבוע. קבוצות הריצה של טריהארד מונות כמה עשרות נוספות של מתאמנים".

למעלה מ–100 ספורטאים המתאמנים באופן קבוע

למעלה מ–100 ספורטאים המתאמנים באופן קבוע

איפה ומתי נפגשים?
"לקבוצת הטריאתלון כ–10 אימוני ריצה, רכיבה ושחייה המתקיימים בעיקר באזור המרכז, תל אביב והשרון במטרה לאפשר לחברי הקבוצה גמישות ולהגיע למרביתם".
לצפייה בכל קבוצות השבוע של שוונג

יתחרו גם בגרמניה

יתחרו גם בגרמניה

הישגים בולטים של המועדון?
"תום מרמרלי אלוף ישראל בתחרות ישראמן נגב בשנים 2012 – 2014. אלון פדר אלוף ישראל לכל ספורטאי קבוצות הגיל לשנים 2013 – 2014. בישראמן 2014 – הקבוצה הגדולה ביותר, עם 55 ספורטאים. בישראמן 2015 צפויים להשתתף למעלה מ-70 ספורטאים של הקבוצה".

אירועי ספורט מועדפים?
"ישראמן, טריאתלון אילת. צ'אלנג' רוט".

אימונים תובעניים

אימונים תובעניים

האג'נדה שלנו.
"מטרתה העיקרית של הפעילות היא להנחיל את האהבה לספורט ולפעילות גופנית. עבור שני מקימי החברה, העיסוק בספורט, בתחילה כתחביב, היווה נקודת מפנה ואבן דרך חיובית בחייהם. הרצון העיקרי של השניים הוא להעביר את זה הלאה ולגרום לשינוי ולשיפור אורח החיים, ולעידוד אורח חיים פעיל ובריא. לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, קיים דגש מרכזי על הפן החברתי והפקת הנאה מירבית מהאימונים התובעניים לעתים".

"הקבוצה מתאימה לכולם"

"הקבוצה מתאימה לכולם"

למה דווקא אצלנו?
"כי אצלנו פשוט כיף. הרעיון של שילוב פעילות ספורטיבית ברמה גבוהה, ובדגש על מקצועיות לצד ההנאה של אימונים לצד חברים טובים, מהווים שילוב מנצח".

למי מתאימה הקבוצה?
"הקבוצה מתאימה לכולם. לאלה שאוהבים את הספורט וגם לאלה שרוצים לשדרג את הפעילות הספורטיבית שלהם".

ויש עוד כמה עשרות בקבוצות הריצה

ויש עוד כמה עשרות בקבוצות הריצה

יצירת קשר:
[email protected], תום מרמרלי.

רוצים להשתתף גם אתם במדור קבוצת השבוע של שוונג? שילחו בקשה לדוא"ל המצורף ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור: [email protected]

לצפייה בכל קבוצות השבוע של שוונג




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג