קבוצת השבוע של שוונג || WIN

כשאמיר אורלי עלה יום אחד על המשקל וגילה שהוא שוקל 100 ק"ג הוא החליט לעשות שינוי, מאז הוא הספיק להקים קבוצת ריצה ולסחוף אחריו מתאמנים נוספים. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג WIN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג

WIN תזונה ופעילות גופנית 

"נדהמתי לגלות שאני שוקל 100 ק"ג. החלטתי לקחת את עצמי בידיים" | צילום: אלבום פרטי

מייסד ומאמן  הקבוצה: אמיר אורלי

איך קמה הקבוצה?

"בשנת 2007 עליתי על המשקל ונדהמתי לגלות שאני שוקל 100 ק"ג. החלטתי לקחת את עצמי בידיים, ובתהליך שארך שנה וחצי השלתי 30 ק"ג ממשקלי. במהלך הירידה במשקל התחלתי לעסוק ולהתאהב בספורט. לרוץ, לרכוב על אופניים ולשחות. השיא הגיע בינואר 2012, השתתפתי בתחרות ישראמן באילת. לאחר שסיימתי את התחרות בהצלחה, החלטתי שאני רוצה לעזור לאחרים לעשות שינוי בחיים, כפי שעשיתי בעצמי. פתחתי קבוצה לירידה במשקל בשילוב עם פעילות גופנית, שהפכה לקבוצת ריצה".

איפה ומתי נפגשים?

"האימונים מתקיימים ברחבי העיר חולון, בחוף הים בבת-ים ובסופי שבוע גם באזורים אחרים, כגון יער בן שמן וטיילת תל אביב. שעות האימון הינן ימי ראשון ורביעי בשעה 20:00, ימי שני ושלישי בשעה 20:30 , סופי שבוע משתנה".

"לגרום לכמה שיותר אנשים לשנות את אורך החיים" | צילום: אלבום פרטי

הישגים בולטים של המועדון?
"90% מחברות וחברי הקבוצה לא רצו מעולם ואף לא חלמו שירוצו, כעת רצים מרחקים החל מ-5 ק"מ ועד מרתון, ושתיים מהן אף זכו לעמוד על דוכן המנצחים במרוץ עין גדי 2018".

אירועי ספורט מועדפים?

"מרוצים שיש בהם תרומה כגון מרוץ נט"ל, מרוץ התחתונים, מרוץ עלם חולון; ומרוצים יחודים, עם נוף שאינו אורבני כגון מרוץ החופים של נתניה, מרוץ הכלניות, מרוצים בהר איתן, מרוץ תנך תש"ח, ועוד".

האג'נדה שלנו.

"הנאה ובריאות תוך כדי השגת מטרות אישיות של כל אחת ואחד מחברי הקבוצה".

מטרות באופק?

"לגרום לכמה שיותר אנשים לשנות את אורך החיים ולהיכנס לעולם הריצה. כמובן הנאה והצלחה לכל חברי הקבוצה המשתתפים בתחרויות השונות: מרוץ חולון, חצי מרתון בוז'ולה בצרפת, חצי מרתון עמק המעיינות, מרתון טבריה, ותל אביב על שלל המקצים".

"זו קבוצה איכותית ולא תחרותית של נשים וגברים" | צילום: אלבום פרטי

למה דווקא אצלנו?
"בזכות האנשים, זו קבוצה איכותית ולא תחרותית של נשים וגברים בטווח גילאים רחב, המקבלים את כולם בשמחה ותומכים אחד בשני כמו משפחה. ליווי מקצועי ויחס אישי מאפשרים לכל אחת ואחד להשיג מטרות שבעבר נראו כחלום בלתי ניתן להשגה. כל אימון הוא חוויתי, מאתגר ושונה מהקודם".

למי מתאימה הקבוצה?
"לכל מי שרוצה לשפר את אורך חייו ובריאותו. לכל מי שאומרים לו 'בוא לרוץ' והוא צוחק ואומר 'אין סיכוי שארוץ – לאחר 100 מטר אני צריך אמבולנס', רצים מתקדמים שרוצים לשפר תוצאות או להגדיל מרחק ריצה עד למרתון".

יצירת קשר: אמיר אורלי
נייד: 050-9013605
אתר: www.win-israel.com
פייסבוק 

רוצים גם אתם להופיע במדור "קבוצת השבוע" של שוונג? שלחו מייל לדגנית [email protected] ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג