קבוצת השבוע של שוונג || Run Positive

הם גאים בכל מתאמן שבחר להתאמן איתם, יצא מאזור הנוחות שלו ופרץ את גבולותיו האישיים. הם קבוצה מעורבת המתאימה לרצים מתחילים ומתקדמים כאחד. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - Run Positive
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג

קבוצת הריצה Run Positive

"אנו מאמינים שאנשים לא באים אלינו כדי לרוץ, הם באים כדי לשנות חיים" | צילום: אלבום פרטי

מאמנים בקבוצה: אבירם אדרי ומשה דוד.

איך קמה הקבוצה ?
"הקבוצה הראשונה הוקמה לפני כשנתיים וחצי במטרה לחשוף את תושבי כפר גנים בפתח תקווה והסביבה לעולם המדהים שנקרא הריצה. בתחילה היינו קבוצה של שישה מתאמנים. התחלנו להפיץ את הבשורה ולסחוף אחרינו את תושבי האזור. כיום לאחר שנתיים וחצי של פעילות המועדון מונה 75 מתאמנים. במועדון 2 קבוצות: הקבוצה בגני תקווה מתאמנת בימים ראשון ושלישי מ-19:30 עד 20:30. הקבוצה בכפר גנים פתח תקווה מתאמנת בימים ראשון ושלישי מ-21:00 עד 22:00".

הישגים בולטים.
"אנו רואים הישג בכל מתאמן שלנו שמגיע לאימונים, בחר להתאמן איתנו, יצא מאזור הנוחות שלו, השקיע, פרץ גבולות והגיע ליעד שבחרנו עבורו יחד. יש אצלנו עשרות סיפורים מדהימים של מתאמנים כאלו".

"הרצים אצלנו באים לפרוץ גבולות וללמוד להאמין בעצמם וביכולות שלהם" | צילום: אלבום פרטי

אירועי ספורט מועדפים.
"הקבוצה משתתפת בקביעות באירועי הריצה הבולטים בארץ כמו מרוץ הלילה של תל אביב, מרתון תל אביב, מרתון ירושלים, מרוץ אייל, מרוץ עמק המעיינות, מרוץ גני תקווה, הר לעמק ועוד".

האג'נדה שלנו
"when your legs can't run, run with your heart". אנו מאמינים שאנשים לא באים אלינו כדי לרוץ, הם באים כדי לשנות חיים.  הרצים אצלנו באים לפרוץ גבולות וללמוד להאמין בעצמם וביכולות שלהם לכבוש כל יעד שרק יחפצו והריצה היא כלי נהדר להשיג את כל המטרות הללו. המתאמנים שלנו רק צריכים להיות מסוגלים לחלום על היעד ואנחנו לוקחים אותם יד ביד, מראים להם עם פנס את הדרך ועוזרים להם להגיע אליו".

מטרות באופק.
"המועדון ישתתף השנה בחודש אפריל במרתון מדריד 2019 במגוון המקצים 10 ק"מ, 21.1 ק"מ ו-42.2ק"מ. בנוסף המועדון משתתף במרוץ השליחים הר לעמק כאשר המטרה היא להגיע לשם עם לפחות ארבעה צוותים של שמונה רצים כל אחד וזאת על מנת לחשוף רבים מהקבוצה לאתגר הקבוצתי המדהים והמגבש הזה".

"האימונים שלנו בנויים ומותאמים למגוון הרמות" | צילום: אלבום פרטי

למי מתאימות הקבוצות שלנו ?
"הקבוצות שלנו הן מעורבות, גברים ונשים ומיועדות לרצים מתחילים שרק התחילו את צעדיהם הראשונים בעולם הריצה ורצים מתקדמים שכבר רצו 5 ק"מ, 10 ק"מ וחצי מרתון. האימונים שלנו בנויים ומותאמים למגוון הרמות בשילוב יחס אישי וליווי מקצועי ומנטאלי לכל מתאמן וזה בעצם סוד הקסם שלנו".

למה דווקא אצלנו?
"כל מתאמן מגיע לאימון היכרות מיד נשאב לקסם ולכוחה של הקבוצה – האווירה הטובה , תחושת הביחד והחיוכים על הפנים של חברי הקבוצה עושים את שלהם. החברים בקבוצה תמיד מקבלים אליהם באהבה חברים חדשים, עוזרים מפרגנים ,תומכים ונותנים להם להבין שהם הגיעו למקום הנכון. הקבוצה פעילה מאוד גם מעבר לאימונים הרשמיים ועורכת ריצות חברתיות בסופי השבוע, מפגשים חברתיים וערבי שיא מעצימים".

פרטים ליצירת קשר:
אבירם אדרי טל: 052-8411090
דוא"ל [email protected]
www.runpositive.co.il
פייסבוק

רוצים גם אתם להופיע במדור "קבוצת השבוע" של שוונג? שלחו מייל לדגנית [email protected] ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג