קבוצת השבוע של שוונג || קלאב 226

קלאב 226 היא קבוצה שתורמת לשינוי אורח חייהם של המתאמנים ולקידומם האישי והעסקי דרך הספורט. אצל המועדון הנגבי חשובה הדרך לא פחות מהיעד, כפי שאומר האב והמייסד, דורון דרמון - בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - קלאב 226
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע קלאב 226
קבוצת השבוע קלאב 226

שם הקבוצה: קלאב 226

תחביב שהפך לתפיסת חיים. קלאב 226 בפעולה | צילומים: באדיבות קלאב 226

תחביב שהפך לתפיסת חיים. קלאב 226 בפעולה | צילומים: באדיבות קלאב 226

מייסדי הקבוצה: דורון דרמון, תמיר אמר, עדי לוי.

מאמנים בקבוצה:
וורוויק דלזיל, מאמן על – רמה 4 – הגבוהה ביותר בתחום הטריאתלון בעולם, דורון דרמון, קרן לודמיר, ירדן חן. פזיותרפיסט: תומר נובל. רופאה: גבי דרמון.

לצפייה בכל קבוצות השבוע של שוונג

איך קמה הקבוצה?
"שנים של עיסוקים בתחביב, שהפכו לאורח חיים ותפיסה. דרך הספורט להצלחה".

איפה ומתי נפגשים?
"נפגשים בכל אזור הדרום, רכיבות באזור כביש שומריה, מיתר, להבים, עומר".

"הצלחה בתחומים שונים דרך גישת הספורט"

"הצלחה בתחומים שונים דרך גישת הספורט"

הישגים בולטים של המועדון?
"אנשים עושים שינוי באורח החיים, אנשים בעלי יכולות נמוכות שעשו שינוי מצד אחד, ומצד שני ספורטאי העילית בטריאתלון כמו רון דרמון הממוקם בין המובילים בעולם בעילית. עיקר ההישגים הם ההצלחות האישיות של החברים בקבוצה בתחומים שונים בחייהם, דרך גישת הספורט – תמיר אמר, רץ המרתון המהיר ביותר בדרום, ורון דרמון, הטריאתלט הישראלי הבכיר בעולם".
2014 רון דרמון טריאתלט עלית – הטריאתלט הישראלי הבכיר בעולם.
2015 הבאת איש הברזל, סרג'ו מרכוס, כמועמד לנצח את הישראמן ב- 2015, כחלק מהרצון להתפתח ברמה עולמית ולקשר את ישראל לספורטאים בעלי שם בתחום.

אירועי ספורט מועדפים?
"ישראמן, מרתון תל אביב, מרוץ מהר לעמק, טור דרום – אירוע מאורגן על ידי הקלאב – של רכיבה מבאר שבע הלוך חזור במשך יומיים, תחרויות צ'אלנג ואיש ברזל בעולם".

"שימוש בספורט כתשתית להשגת יעדים"

"שימוש בספורט כתשתית להשגת יעדים"

האג'נדה שלנו.
"הכול אפשרי. השגת יעדים וחלומות אישיים באמצעות הספורט. האימון הספורטיבי ואורח החיים המלווה את העיסוק בספורט מאפשר לחברי הקלאב להגשים חלומות ויעדים אישיים. הדרך חשובה לא פחות מהיעד והיא זו שמובילה לשינוי. שיתופי פעולה עם תיירות ספורט בארץ ובחו"ל. העצמת עובדים ומנהלים בארגונים עסקיים תוך שימוש בספורט כתשתית להשגת יעדים".

מטרות באופק?
"לאפשר לכמה שיותר אנשים להיכנס לתחום הספורטיבי, כל אחד לפי יכולותיו ושאיפותיו, וכך לאפשר לו חיים בריאים ומאתגרים תוך מימוש עצמי גבוה בכל תחום בחיים. מימוש פסיפס של מטרות ויעדים של אנשים מגוונים וארגונים, החל מתחרויות ריצה, יעדים עיסקיים דרך העיסוק בספורט, ליווי אנשים בעלי יכולות פיזיות מוגבלות להגשים חלומות יחד עם הישגים ברמה הגבוהה ביותר".

הגדרה משותפת של יעדים

הגדרה משותפת של יעדים

למה דווקא אצלנו?
"האימון בקלאב מתבצע בראיה כוללת. במועדון ניתן ליווי כוללני, החל מהגדרה משותפת של יעדים, מותאמים ליכולות של המשתתף ושיאיפותיו, בניית דרך, ליווי פיזיולוגי ורפואי, אימון קבוצתי ואימון אישי".

למי מתאימה הקבוצה?
"לאנשים המחפשים שינוי בכלל ולמחפשים יעד בספורט בפרט".

יצירת קשר:
דורון דרמון 054-7733859, [email protected]

לצפייה בכל קבוצות השבוע של שוונג


רוצים להשתתף גם אתם במדור קבוצת השבוע של שוונג? שילחו בקשה לדוא"ל המצורף ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור: [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג