קבוצת השבוע || "אתגרים חיפה-ריצה"

קבוצת אתגרים שבאזור חיפה מיועדת לאנשים עם מוגבלויות ולמתנדבים עם לב רחב במיוחד, מכל קצוות החברה והמוטו שלה נע סביב פעילות שבבסיסה חברות וערבות הדדית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קבוצת הריצה "אתגרים חיפה-ריצה"

לכל קבוצות השבוע בשוונג – היכנסו

מייסדי ומאמן הקבוצה: המאמן הריצה שהקים את הקבוצה הוא אראל זינגמן, בוגר מכון וינגייט, והמנהל המקצועי של קבוצת "ריצה קלה" ומאמן בעבר של קבוצת הריצה של צה"ל.

כיצד קמה הקבוצה?

"באחד האימונים שמעתי על קבוצת הריצה של אתגרים בתל אביב וחשבתי שצריך קבוצה כזו גם בחיפה, פניתי לרכזת מחוז צפון של אתגרים ומשם זה התגלגל. הקבוצה החלה פעילותה בפברואר 2012 כקבוצה של רצים עיוורים ולקויי ראיה בלבד".

איפה ומתי אתם נפגשים?

"אנחנו נפגשים בחוף הים של חיפה (חוף נירוונה) בימים שני ורביעי בשעות 18:30-20:30 וביום שישי בבוקר בשעות 08:30-10:30".

הישגים בולטים של המועדון?

"הקבוצה במתכונתה הנוכחית היא הגדולה והוותיקה בין קבוצות הריצה לאנשים עם מוגבלויות. חבריה זכו לקחת פודיומים רבים בקטגוריה של בעלי מוגבלויות ורצו במרוצים ממרחק 5 ק"מ ועד מרתון, אבל ההישג הבולט ביותר הוא איחוד של אנשים שונים לחלוטין סביב אהבת אדם ואהבת הריצה".

אירועי ספורט שמועדפים על הקבוצה?

"אנו עוסקים ככלל בריצה, אבל דואגים להתרענן מדי פעם באימונים משותפים עם קבוצות ספורט אחרות לגמרי (כדורגל, כדורעף). תמצאו אותנו בהמון מרוצים, קשה לפספס את הכתום העז שבא תמיד בזוגות".

האג'נדה שלנו?

"הקבוצה היא ביטוי לרוח ישראלית וחיפאית יפה שבה אנשים עם ובלי מוגבלויות, מכל קצוות החברה, בכל הגילאים, ומכל הדתות נאספו לפעילות שבבסיסה חברות, ערבות הדדית".

למה כדאי להתאמן דווקא אצלנו?

"מאוד פשוט, אנו נותנים את הבמה לחברים וגורמים להם להרגיש הכי טבעי. כשאנו גורמים להם להתגאות בהישגיהם בתום כל אימון, האפקט הוא אדיר, ההרגשה כי הם צלחו משהו כה מאתגר נותנת להם עוד סיבה לאימון הבא. חיבור בין חבר למתנדב – יוצר העצמה. חיבור בין חבר למתנדב – יוצר שוויון".

צילום: Danielle Shitrit Photography

למי מתאימה הקבוצה?

"לאנשים עם מוגבלויות ולמתנדבים עם לב רחב במיוחד".

משהו מיוחד שאתם אוהבים לעשות ביחד?

"אפשר להגיד בפה מלא שההצלחה של הקבוצה היא בהיבט החברתי שנרקם לו בצורה כה טבעית. אנחנו חוגגים ימי הולדת בתום כל אימון כמעט, אנחנו יוצאים לפעילויות תרבותיות כקבוצה, מציינים חגים מכל הדתות, חוגגים יום הולדת לקבוצה (בקרוב נחגוג 5 שנים באירוע מרגש) ומספרים לעולם כולו דרך דף הפייסבוק שלנו כמובן על פעילותנו.

פרטים ליצירת קשר:
פייסבוק: אתגרים חיפה-ריצה

לכל קבוצות השבוע בשוונג – היכנסו






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • רועי הגיב:

    זו הקבוצה שלי! אם עד היום חששתם מהתחייבות להתנדבות, זה המקום להפיג בו את החשש 🙂
    הצלחה והנאה מובטחת.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג