קבוצת השבוע || קבוצת טריאתלטים

לקבוצת "טריאתלטים" בהדרכת אילן גולדמן וחלי רוזנשטיין יש חלום משותף והוא להביא נציג ישראלי אל תחרויות הטריאתלון של המשחקים האולימפיים, את החלום הם מטפחים בקבוצת הילדים אותה הם מאמנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע טריאתלטים אילן גולדמן
קבוצת השבוע טריאתלטים אילן גולדמן

טריאתלטים – לגדול עם אלופים

לחשוף כמה שיותר ספורטאים לענף הטריאתלון

לחשוף כמה שיותר ספורטאים לענף הטריאתלון | צילום: באדיבות אילן גולדמן

מייסדי הקבוצה: חלי רוזנשטיין ואילן גולדמן – אלופי ישראל לשעבר בטריאתלון ואופניים.

מאמנים בקבוצה: אוהד סיני, שלמה מיכאלוביץ', אמיל שקלדין, יוסי פוקר, שי לביא רוור, אילן גולדמן וחלי רוזנשטיין.

איך קמה הקבוצה?
"קבוצת טריאתלטים החלה לקרום עור וגידים לפני כשנתיים, תוצר של חלום משותף לאמן ילדים ובני נוער והכוונתם אל עבר ספורט הישגי, שאיפה למצוינות וניהול אורח חיים בריא ופעלתני יותר. הקבוצה התל אביבית היתה הסנונית הראשונה ולאחריה קמה המקבילה החיפאית. כיום הרחבנו את הפעילות גם לאזור הקריות".

שאיפה למצוינות וניהול אורח חיים בריא ופעלתני יותר

שאיפה למצוינות וניהול אורח חיים בריא ופעלתני יותר

איפה ומתי נפגשים?
"הפעילות התל אביבית מתרכזת בקאנטרי ל' (שחייה) ובפארק הירקון על כל פינותיו ומסלוליו (אופניים/ריצה). בחיפה אנו שוחים בספורטן, רוכבים מסביב לאצטדיון סמי עופר ומשתדלים לשלב כמה שיותר את הסביבה ההררית באימונים".

הישגים בולטים של המועדון?
"אפשר לומר כי ההישג הגדול ביותר של המועדון טמון בעובדה שמדי שבוע  אנו מצליחים לגרום ליותר מ-120 ילדים ובני נוער, לוותר על אורח חיים 'ישבני', מחשבים ניידים, טלוויזיה וטלפונים חכמים, וגורמים להם להזיז את הישבן. במציאות הנוכחית בה רואים יותר ויותר צעירים נוטשים את ההליכה, הריצה והרכיבה לטובת אופניים חשמליים ושאר פינוקים, זהו הישג לא מבוטל".

גורמים להם להזיז את הישבן

גורמים להם להזיז את הישבן

הישגים בולטים
נועה חייט: אלופת ישראל בריצות שדה לנערות, סגנית אלופת ישראל בריצות כביש לנערות, מקום 14 באליפות העולם לריצות שדה לנבחרות נוער, סגנית אלופת ישראל בספרינט טריאתלון נוער, מקום 3 באליפות ישראל ברכיבת כביש נערות, מנצחת מרוצי המדרגות של עזריאלי וחיפה, מנצחת טריאתלון עכו ונתניה במקצה הספרינט נוער, מנצחת מקצי הנוער במרוץ משגב, הבנים, טריאתלון גן שמואל ועמק המעיינות.

שירה אורן: מנצחת מקצה המיני ספרינט בטריאתלון הנשים, מקום 3 בטריאתלון אשקלון מקצה מיני ספרינט, מקום 2 בטריאתלון עכו מקצה מיני ספרינט, מקום 3 באליפות ישראל ברכיבה נגד השעון, מקום 3 במקצה נערות 10 ק"מ במרתון ת"א.

כליל לנגר: מנצחת מקצי הנערות במרוץ חיפה, הבנים וטירת הכרמל. מקום 3 לנערות באקוותלון וינגייט, מקום 3 במקצה המיני ספרינט – טריאתלון עכו, מקום 3 במקצה המיני ספרינט בטריאתלון נתניה, מקום 1 במקצה המיני ספרינט של טריאתלון גן שמואל 2013.

מסונכרנים עם לוח תחרויות הטריאתלון

מסונכרנים עם לוח תחרויות הטריאתלון

אירועי ספורט מועדפים? "טריאתלון חיפה ות"א, תחרויות ליגת הילדים בטריאתלון, טריאתלון אילת, מרוץ חיפה, מרתון ת"א וכמובן כל תחרות ריצה שמסתדרת עם לוח התחרויות של ענף הטריאתלון".

האג'נדה שלנו: "פיתוח השאיפה למצוינות והישגיות בקרב ילדים ובני נוער, תוך יצירת מסגרת חברתית וערכית".

מטרות באופק? "המטרה הקרובה ביותר היא טריאתלון אילת,  אליפות ישראל בענף, שם ננסה לשפר את המיקומים מהשנה שעברה ולחשוף כמה שיותר ספורטאים חדשים לנפלאות הטריאתלון. זוהי גם מטרת העל של המועדון. בעונה הבאה אנו מתכוונים לצאת לתחרויות בחו"ל ושואפים לשלב את הספורטאים הבולטים בפעילות הסגלים הצעירים ואף בנבחרת הלאומית. בעתיד הרחוק יותר מפנטזים על נציג של הקבוצה במשחקים האולימפיים, אליפויות אירופה והעולם ושאר המפעלים היוקרתיים של הענף. "מטרה נוספת שבוערת בעצמותינו היא הקמת קבוצת בוגרים צעירה והישגית. לאתר כישרונות צעירים שעברו את גיל 18, בעלי רקע בענפים הרלוונטיים, המוכנים ונכונים לחיות את חלום הספורט ההישגי. צעירים אשר סקרנים לראות עד כמה רחוק הם יוכלו להגיע בענף הטריאתלון על שלל מרחקיו. כיום יש לנו ספורטאי בוגר אחד, איש הברזל הצעיר, אוהד סיני, אשר אנו מקווים כי יפרוץ גבולות ויגיע להישגים גבוהים בזירת המרחקים הארוכים".

למה דווקא אצלנו? "תמיד אומרים לנו כי הנקודה החזקה של קבוצת 'טריאתלטים' היא היכולת להעניק יחס אישי לספורטאים שלנו. זוהי מחמאה אדירה. אנו פועלים בתשוקה ובמסירות, עם אהבה עצומה לספורטאים הצעירים שסביבנו ולעבודתנו. מטרתנו היא לראות כל אחד מהטריאתלטים הצעירים אשר גדל איתנו, מצליח בחיים, בספורט ובדרך שבחר לעצמו".

למי מתאימה הקבוצה? "ילדים מגילאי 8-18, בוגרים בגילאי 18-30 בעלי שאיפה הישגית".

יצירת קשר:
עמוד הפייסבוק שלנו:
https://www.facebook.com/TriathleTeamIsrael?ref=aymt_homepage_panel
חלי – 052-3247315
אילן – 052-7011274


 

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • י כהן הגיב:

    מרגש ומצויין!
    כיף לראות שגם אלתרמן וגם הנ"ל משקיעים בפיתוח דור העתיד, והישגיות זו לא מילה גסה! הלוואי ובזכות העומק בריצות העממיות, נקצור בשנים הקרובות את פירות ההתמדה ונראה גם צמיחה בתחום התחרותי.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג