רשת חנויות אופניים חדשה ואורבנית מתחילה להתגלגל

מצמן משיקה רשת חדשה שתתמחה בחוויית הרכיבה האורבנית ותציע מגוון רחב של אופניים דו-גלגליים עירוניים, החל מאופני עיר ועד לסגוואי (רכינוע) מסוגנן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת מצמן את מרוץ משיקה רשת חדשה בשם מצמן In the city, אשר תרכז מגוון רחב של כלים דו-גלגלים לשימוש באזורים אורבניים של מותגים ידועים. הרשת תציע פתרונות לרכיבה עירונית עם כלים איכותיים בכל קטגוריה, כולל הפצה לראשונה של רכינוע (Segway).

76103.1

עד סוף השנה היעד הוא לפתוח עוד כ-8 חנויות נוספות | צילום: אריה אביץ

בחנויות ניתן יהיה למצוא גם אביזרים שישלימו את חווית הרכיבה של הרוכבים העירוניים: מגוון קסדות, נרתיקים מותאמים לכל חלק של האופניים, מושבים בטיחותיים לילדים, מראות, שרשראות ומנעולים בטוחים, משאבות, פנסים ועוד.
החנות הראשונה של תפתח באצטדיון המושבה בפתח תקווה, בצמוד לחנות הקיימת של מצמן את מרוץ, אך נבדלת ממנה, הן מבחינת הקונספט העירוני שבבסיסה והן מבחינה עיצובית. מיקומה נבחר בשל קרבתה למרכז העיר, לתחנת הרכבת ולשכונות גדולות כמו "אם המושבות". החנות החדשה היא הסנונית הראשונה מבין חנויות הרשת החדשה ועד סוף השנה היעד הוא לפתוח עוד כ-8 חנויות נוספות, ביניהן אחת מרכזית בלב תל אביב שתיפתח בחודשים הקרובים.

בין המותגים שימכרו בחנות החדשה: אופניים מתקפלים של המותג הבינלאומי DAHON ואופני עיר במגוון רמות של המותגים SPECIALIZED, HARO, NORCO וראלי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג