סופ"ש ספורטיבי ובריא ב"הגושרים מלון בטבע"

סוף שבוע של ספורט ותודעה בריאה עם הג'ודוקה אריק זאבי והרצאתה של מיכל צפיר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מלון הגושרים
מלון הגושרים

"הגושרים מלון בטבע" מזמין אתכם לסופ"ש ספורטיבי ובריא, עם הרצאות ופעילויות שיעסקו בספורט ואורח חיים בריא. סוף השבוע יתקיים ב-23-25.10.2014. בין המרצים: מיכל צפיר, שתספר על השינוי הדרמטי שעשתה בחייה, והג'ודוקא לשעבר אריק זאבי, שיספר על התמודדויות מעולם הספורט. עוד בתכנית: פעילויות ספורט, אומנים וטיול של בריאות. במהלך החופשה האורחים מוזמנים ליהנות ולהתפנק במתחם הספא החדש- ספא "פיורינה".

בתכנית:
יום חמישי, 23.10.2014 תתקיים הרצאתה של מיכל צפיר: "על החיים, על המשקל ומה שביניהם". עד לפני כ-8 שנים סבלה מיכל צפיר מעודף משקל של כ-30 ק"ג, מיכל עשתה שינוי, הפסיקה לעשות דיאטות ובחרה באורח חיים בריא.
במפגש המרגש והחוויתי תספר מיכל על השינוי שעברה, התהליך, ההצלחות וגם הקשיים שבדרך, עד לתוצאה – חיים בריאים, משמחים ומספקים הכוללים תזונה בריאה, פעילות גופנית ומשקל מאוזן. והמסר? ברור ואופטימי: “אם אני יכולה – גם אתם יכולים!”

מלון הגושרים

סופ"ש בריא במלון הגושרים | צילום: רוני בלחסן

יום שישי 24.10.2014 יתקיים טיול מודרך בטבע שעניינו צמחי מרפא, ואחר הצהריים – מפגש עם הג'ודוקה לשעבר אריק זאבי, שיספר על התמודדויות מעולם הספורט כמו לחץ, יעדים ועמידה באתגרים. בערב מופע: "אני גיטרה" – ערב שירה עם הזמר ערן צנחני עם מיטב הקלאסיקות מהארץ ומהעולם.

בשבת בבוקר יתקיים סיור פסלים בהדרכת הפסל אריה אשכנזי, ולאחריו סיור למסלול "עמק הנהר הנעלם" במתחם המלון. מהלך השישי והשבת תוכלו להשתתף בשיעורי יוגה, עיצוב, חיזוק ומתיחות בהדרכת "אופיר סטודיו לחיים".


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג