ניו באלאנס משיקה את הטכנולוגיה החדשה שלה "Fresh Foam" בארבעה דגמי נעלי ריצה

לשם הדגמת והצגת הטכנולוגיה החדשה, הגיע לישראל במיוחד הרץ האולימפי ניק מקורמיק שהתחרה במשחקים האולימפיים של לונדון 2012
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסיבת עיתונאים שקיימה ניו באלאנס הושקו נעלי הריצה החדשה לחורף 2017. החברה שבבעלותה חמישה מפעלים בארה"ב ואחד באנגליה, הציגה בגרסת הנעליים החדשה את טכנולוגיית הפרימיום החדשנית לה היא קראה "Fresh Foam". לשם הדגמת והצגת הטכנולוגיה החדשה הקיימת בארבעה דגמי נעליים של החברה, הגיע לישראל במיוחד הרץ האולימפי ניק מקורמיק שהתחרה במשחקים האולימפיים של לונדון 2012 וקבע שם 13:25.70 דק' בריצת 5,000 מ' וכיום עובד כאמור בניו באלאנס.

הרץ האולימפי ניק מקורמיק

הרץ האולימפי ניק מקורמיק מציג את הטכנולוגיה החדשה בהשקה | צילום: ניר עמוס

לקהל סיפר מקורמיק, כי טכנולוגיית הפרימיום החדשנית של ניו באלאנס, מתבססת על מחקרים ונתונים שנלקחו מאתלטים מקצועיים ותורגמו בעזרת מדפסת תלת ממד לסוליה הייחודית, במטרה לתת מענה מקצועי ואיכותי לרצים. מדובר בטכנולוגיה שלטענת החברה, מעניקה רכות מקסימלית לספיגת זעזועים ושיפור ביצועים בזמן הריצה. אסטרטגיית המבנה של Fresh Foam כוללת דרגות קשיחות שונות, תכונות וביצועים, שנכנסת לסוליה האמצעית של הנעל ומאפשרת ספיגת ובלימת זעזועים לכל אורכה, תמיכה, יציבות ורכות מוגברת. הטכנולוגיה החדשה מבית ניו באלאנס, שממשיכים גם השנה עם החסות על מרתון ירושלים, שולבה בארבעה דגמים שונים של המותג והם: בורקאי v3, זנטה v3, גובי ו-1080 v7.

product photo shoot Camera Angles include: 4.Top,6.Right Sole,2.Lateral,3.Medial

ניו באלאנס דגם 1080v7 גברים

מידע טכני על ארבעת הדגמים:

נעלי זנטה v3 

נעל ריצה ניטרלית, המיועדת לריצות קצרות וארוכות, ומכוונת לעזור לרצים להגביר את הקצב. הגפה הגמישה בנעל זו, עשויה רשת מהונדסת המתהדקת בצידי הנעל, כך שהיא מספקת מעטפת תומכת למרכז כף הרגל. קדמת הנעל, עוצבה עם חורי רשת גדולים יותר ועם קפיץ לאצבעות, לנחיתה רכה. צורת הגלים, הקימורים והשקעים בסוליית ה-Fresh Foam, והוספת האפקט הנפוח בסוליה החיצונית מעצימות את חווית הריצה, ומאפשרות ריצה חלקה ומהירה יותר.

גברים: דרופ: 6 מ"מ, רוחב: D, משקל: 244 ג'
נשים: דרופ: 6 מ"מ, רוחב: D, משקל: 205 ג'

נעלי בורקאי v3

גפת הנעל בעלת הדפס תלת ממד בצורת משושה ומדובר בגפה דינמית ללא תפרים המתאימה את עצמה לתנועות כף הרגל, תוך כדי ריצה. הדפס המשושים מעניק לרגל הגנה קלת משקל במינימום חיכוך. בנעל מדרסים של Ortholite המספקים ריפוד נוסף ומעניקים תמיכה מוגברת לקשת כף הרגל. הסוליה האמצעית בנעל, היא בטכנולוגיית Fresh Foam, המספקת את יתרונות הרכות לכל אורכה של הסוליה, מהעקב עד האצבעות ביחידה אחת. הסוליה התחתונה של הנעל, עשויה גומי והחריצים בה בצורות גאומטריות, ובמרווחים קטנים שמעצימים את גמישות הסוליה. כך שמדובר בסוליה רכה וגמישה, בעלת עמידות לאורך זמן, היא סופגת ובולמת זעזועים, ומספקת תמיכה ויציבות לשיכוך מקסימלי.

גברים: דרופ: 4 מ"מ, רוחב: E2. משקל: 257 ג'
נשים: דרופ: 4 מ"מ, רוחב: D, משקל: 230 ג'

נעלי 1080 v7

נעל ניטרלית עם גפת נעל המעוצבת מבד נושם, ללא תיפורים. צורת המשושה בסוליית הנעל מחזקת את האחיזה של הנעל והחריצים שבה מעניקים גמישות ותנועה חופשית במהלך הריצה. הנעליים מאפשרות ריצה "טבעית" תוך שהן מספקות רכות, ספיגת זעזועים , בלימה ושיפור הביצועים בזמן ריצה.

גברים: דרופ: 8 מ"מ, רוחב: E2, משקל: 307 ג'
נשים: דרופ: 8 מ"מ, רוחב: D, משקל: 264 ג'

נעלי גובי

נעל ריצת שטח ניטרלית המתאימה גם לריצת כביש, בזכות טכנולוגיית AT TREAD הכוללת עיצוב מיוחד של הסוליה החיצונית המשלבת נחות וביצועים בריצה על כל סוגי המשטחים. הגפה העליונה של הנעל משלבת את טכנולוגיית Fantom Fit הכוללת שכבה דקה של חומר ללא תפרים המספקת תמיכה נוספת בקשת הרגל וכוללת מגן אצבעות.
שילוב טכנולוגיות אלו יחד עם Fresh Foam יוצר נעל ריצה ייחודית המספקת חווית ריצה חלקה, יציבה ורכה במיוחד.

גברים: דרופ: 6 מ"מ, רוחב: 2E, משקל: 262 ג'
נשים: דרופ: 6 מ"מ, רוחב: B, משקל: 220 ג'






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג