מותג אביזרי הספורט Dr. cool מגיע לקרר אתכם

התחבושות האלסטית של החברה הופכת קרירה במגע עם זיעה או מים ומסייעת להקלה בכאב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Dr cool

אוגוסט השנה החל חם מתמיד וזה בדיוק הזמן להכיר את התחבושת האלסטית של Dr. cool. התחבושת מתאימה לספורטאים, טיילים, חיילים ולמי שסובל מכאבי מפרקים או שרירים. טכנולוגיית הבד, נטולת כימיכלים ואושרה לאחרונה כפטנט על ידי משרד הפטנטים האמריקאי ומשרד הסימנים המסחרים.

Dr cool

הלחות מועברת מהעור אל חלקו הפנימי של האריג

לדברי החברה מדובר בתחבושת היחידה בה יש שימור של קירור הבד ללא שימוש בכימיקלים, ג'לים, סיבי כסף ועוד, ולכן הטכנולוגיה הינה ירוקה ונשמרת לאורך כל חיי הבד. עוד נמסר כי אפקט הקירור מוריד עד כ-30% מטמפרטורת שכבת העור העליונה ובכך מווסת את חום הגוף על מנת לשמור על טמפרטורת ליבה אידיאלית.

שלושת שלבי טכנולוגיית הקירור של התחבושת מבוצעים כך:

1. הלחות מועברת מהעור אל חלקו הפנימי של האריג ובכך מקנה לך תחושה יבשה ונוחה יותר.

2. פרישה מבוקרת של מולקולות לחות ואדים לאורך כל האריג מבטלת את רווית הבד ומותירה אותו יבש למגע.

3. אידוי מבוקר של הלחות מן השכבה הפנימית של הבד לאוויר יוצר את אפקט הקירור

ייחודה של התחבושת: חוסמת קרינה UPF • אנטי בקטיראלית • מיועדת לשימוש רב פעמי • ללא חומרים כימיים • האפקטיביות נותרת כל משך חיי המוצר

אפשרויות השימוש: כאשר היא יבשה היא תומכת בצורה מדהימה בחלקי הגוף השונים. מכיוון והבד עבה יותר מכל אגד אלסטי אחר היא משמשת כקיבוע אבר הגוף. • ניתן להקפיא את התחבושת ולהשתמש בה כקומפרס אשר מביא להקלה מהירה בכאב.

אפקט הפעולה: כל שיש לעשות הוא להרטיב, לסחוט ולנער. המוצרים מעניקים שילוב אופטימאלי של נוחות, צינון הגוף ונידוף זיעה ולחות.

הדגמים המוצעים: תחבושת קטנה- 3/25- מיועדת לכף הרגל או כף היד תחבושת בינונית- 4/50- מיועדת למרפק, ברך או שוק תחבושת גדולה 6/50- מיועדת לירך, כתף או גב.

מחירי התחבושות נעים בין 149 ל-249 שקל שאר המוצרים בין 89 ל-149 שקל.

ניתן להשיג: בחנויות המטיילים, האופניים, ומכבי פארם.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג