חולצת ריצה קלילה וקרירה של THE NORTH FACE

בקיץ אנחנו מחפשים ביגוד ריצה עם טכנולוגיות אשר יעניקו לגוף קרירות וקלילות. החולצה החדשה שבדקנו מנסה לענות לאתגר הזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
THE NORTH FACE

הקיץ הוא זמן בו מיטב החברות יוצאות עם דגמים חדשים של חולצות וביגוד "קל" לימים החמים. מותג הספורט והטיולים THE NORTH FACE עם דגם חדש של חולצת ריצה מתוך קולקציית הביגוד BETTER THAN NAKED, שעוצבה ויוצרה בהשראת אתלטים וספורטאים שמעדיפים לעשות פעילות ספורטיבית "עם ולהרגיש בלי". אמנם משפט מחייב ובעל יומרה, אבל כזה שיש למה לצפות ולראות האם הוא עונה על ההבטחה.

THE NORTH FACE

עיגולי אוורור זעירים המכניסים סילוני אוויר דקיקים | צילום: ג'ים פלטין

בדקנו את החולצה בתנאים של יום קיץ בחודש יולי בשעות הבוקר, מתוך ציפייה לכך שהלחות התל-אביבית תהיה מדד טוב מספיק לבחון ולראות כיצד החולצה מתמודדת בתנאים אלו. החולצה כפי שמצהירה החברה הינה אכן קלת משקל ונותנת תחושה לא מכבידה, דבר המקל על הריצה והחיכוך הקיים בזמן תנועה בין הבד לפלג הגוף העליון שלנו. החולצה עשויה מחומרים קלים וכוללת פתחי אוורור לכל אורכה ותפרים מוסתרים באזורים בהם באה בחיכוך עם הגוף.

לאורך 10 ק"מ שרצנו לבדיקת החולצה, החום נשאר אמנם אותו חום, אך יתרונה העיקרי של החולצה היא בהיותה מנדפת זיעה ולחות ומשרה אווירה נעימה על הגוף, כמו גם הבד המיוחד בו קיימים עיגולי אוורור זעירים, המכניסים סילוני אוויר דקיקים. בחולצה קיימת גם טכנולוגיה של קירור הגוף ובכך היא שומרת על רעננות בפעילות ספורטיבית ממושכת.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג