חברת Jaybird מציגה את אוזניות הספורט Jaybird RUN

אוזניות ה-True Wireless הראשונות של החברה מגיעות לישראל ומציעות סאונד עוצמתי ועד 12 שעות סוללה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול (שני), השיקה חברת ג'יבירד (Jaybird) את אוזניות ה-True Wireless הראשונות שלהם. ה-Jaybird RUN הן אוזניות ה-True Wireless הראשונות של החברה, שתוכננו ועוצבו על ידי רצים ועבור רצים לחוויית סאונד ללא פשרות ונוחות מרבית. ה- Jaybird Run מציעות חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 12 שעות, עמידות בפני זיעה ומתאימה במיוחד, כאמור, לרצים וחובבי ספורט, בכל הרמות.

סאונד עוצמתי במיוחד בזמן האימון ומחוצה לו | צילום: יח"צ

ה- Jaybird RUN מציגות את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום אוזניות הספורט. עם חיבור בטכנולוגיית Bluetooth, עיצוב מינימליסטי, הנדסת אנוש מתקדמת, ממדים נוחים, וחיי סוללה ארוכים – המשתמשים נהנים מסאונד עוצמתי במיוחד, בזמן האימון ומחוצה לו. ניתן לראות כי האוזניות מגיעות עם סט מתאמים עשיר, להתאמה אישית ולנוחות מרבית. עוד מצוידות האוזניות גם במארז לטעינה ולאחסון, המאפשר טעינה מהירה של האוזניות; 5 דקות טעינה יאפשרו שעת שימוש מלאה.

עוד הציגה החברה גם ה-Jaybird Freedom 2, הדגם החדש ביותר בסדרת אוזניות העלית עטורת הפרסים. האוזניות מציעות את כל היתרונות של הדגם הראשון בסדרה, לרבות משקל קל במיוחד, עיצוב מתכתי, סאונד איכותי וחיי סוללה ארוכים עד ל- 8 שעות שימוש רצופות, לצד התאמה אישית קלה ומהירה יותר מבעבר, הודות למנגנון ייחודי המפשט את התהליך, אשר פותח בשיתוף פעולה מלא עם ספורטאים ומשתמשי קצה. שתי האוזניות ייהנו גם משימוש ב-MySound, אפליקציה ייחודית ל- Jaybird, המאפשרת עיצוב מותאם אישית של פסקול האימונים, בקלות ובמהירות, חיבור מספר זוגות אוזניות לאותו מקור שמע, לחוויית אימונים משותפת עם חברים, או חיבור אוזניה אחת ל- 2 מקורות שמע.

מחיר Jaybird RUN: שקל 900 שקל

מחיר Jaybird Freedom 2: שקל 700 שקל

אחריות מלאה לשנתיים.

המוצרים יהיו זמינים לרכישה בישראל החל מתחילת אוקטובר 2017




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג