החולה במחלת ניוון שרירים שכתב ספר ריצה לרצים מתחילים

הספר שכתבו השניים מציע גישה שמעניקה לרץ המתחיל והחובב את הידע והניסיון שהם צברו, ומידע חשוב שאספו ממומחים בתחום. ההכנסות מהספר הן תרומה לעמותת "פרס לחיים" ולמציאת תרופה למחלת ה-ALS
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עוד ספר שיעסוק בעולם הריצה ובכל ה-360 מעלות שסביבו עומד לצאת ממכבש הדפוס וישמש בעיקר את האדוקים כמדריך ריצה. זו אמנם לא חדשה בעלת ממדי ענק, אלא שמה שמשנה את ההתייחסות היא שאת הספר כתב שי ראשוני, חולה במחלת ניוון שרירים ALS, במשותף עם דנה צימרמן שביחד רקחו נוסחה שתפצח לדעתם את הדרך לאימון טוב יותר עבור רצים ורצות מתחילים. ראשוני הוא איש ברזל ומרתוניסט מוכר בעולמות הסבולת, שלפני כחמש שנים החלו להתגלות אצלו סימנים ראשונים של מחלת ניוון השרירים.

צ פ ו | המדריך לרץ המתחיל

הקשר של ראשוני לספורט מתחיל בחטיבת הביניים, שם היה בכיתת ספורט והשתתף באליפויות הארץ באתלטיקה ובריצות שדה. מהתיכון עד גיל 39 הוא מספר כי לא הזיז אצבע למעט בצבא. כמתנת יום הולדת 40 הוא העניק לעצמו ריצת מרתון. מסתבר שזה היה מדרון חלקלק וחודשיים אחרי גיל 40 כבר היה עם שלושה מרתונים באמתחתו. משם ההמשך לטריאתלון ואיש ברזל היה כבר בלתי נמנע.

מדוע החלטתם להוציא את הספר?

"שי: בחרנו להוציא את הספר לאור עבור שתי מטרות עיקריות. הראשונה היא להעניק לרץ המתחיל והחובב את הידע, הניסיון שצברנו ומידע חשוב שאספנו ממומחים בתחום, ספר מקצועי לשיפור חווית הריצה ובכך להרחיב את מעגל קהילת הרצים. המטרה השנייה היא גיוס משאבים של מימון והרחבת המודעות למציאת תרופה למחלת ה-ALS. כל ההכנסות ממכירת הספר יועברו בתרומה לעמותת "פרס לחיים", אותה אני מנהל למען האצת גילוי תרופה למחלה".

דנה צימרמן שגם היא מרתוניסטית ואשת ברזל, שכתבה עם ראשוני את הספר, החלו לרוץ בקביעות רק בגיל  מבוגר. הם החלו לרוץ ללא הנחיה, ולמדו תוך כדי התנסות ותנועה טכניקות שסייעו להם בשיפור הריצה, אשר הביאו את שניהם להישגים משמעותיים. בספר הם למעשה חולקים את הידע שרכשו לאורך הדרך במהלך האימונים בנושאים השונים, החל מהמוטיבציה לריצה, קניית נעליים, ביגוד, שגרת אימונים ותכניות אימון, יתרונות הריצה לגוף ולנפש, עצות ריצה ייחודיות לנשים ותזונה נכונה לרצים.

כריכת הספר שהשניים כתבו

את הגיוס הכספי להוצאת הספר "לרוץ – מדריך לרץ המתחיל", מגייסים השניים באמצעות ג'אמפסטרטר, כאשר תקציב היעד הוא 65 אלף שקל ומועד משוער להפצת הספר הוא בעוד ארבעה חודשים בחודש יולי 2017. להשתתפות במימון היכנסו לקישור – כאן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג