האולטרה בוסט של אדידס חוזרת לעונה נוספת בצבע חדש ומפתיע

אחרי שהאולטרה בוסט הפכה לנעל הנמכרת ביותר של אדידס וזכתה לביקורות משבחות בעולם, היא חוזרת לעונה נוספת בצבע חדש ומסקרן - צהוב ניאון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדידס אולטרה בוסט

"הזהב השחור" של אדידס ממשיך להכות גלים, קפסולות הבוסט ששינו את פני עולם הריצה לפני שנתיים וחצי ממשיכות לככב בכל הסוליות של אדידס, האוחזת בפטנט ומחזירות לא רק אנרגיה אלא גם את ההשקעה. כך למשל בחנות המרתון האחרונה של אדידס בכיכר רבין השנה, שהיתה גם חנות הספורט הגדולה במזרח התיכון, האולטרה בוסט היתה ה-best seller הבלתי מעורער.

אדידס אולטרה בוסט

מעוצבת באופן שידבר ללייף סטייל של הרצים

צהוב ניאון הנראה למרחקים

לא במקרה, זו הנעל הראשונה שהסולייה שלה מכילה 100% של קפסולות הפלא המפורסמות. אולטרה בוסט היא לא רק הנעל המקצועית והמוצלחת ביותר בשוק נעלי הריצה, באדידס השכילו גם לעצב אותה באופן שידבר ללייף סטייל של הרצים, הרוצים לרוץ כשהם נראים במיטבם. העונה מוגשת הנעל הכוכבת בצבע נועז ובטוח בעצמו, בהתאם למעמד שהשיגה מרגע שראתה אור – צהוב ניאון הנראה למרחקים.

הצלחתה האדירה של הנעל משתקפת גם בהכרה לה היא זוכה מקיר לקיר, במקומות החשובים ביותר בעולם הריצה: בחוות הדעת על הנעל, במגזין הריצה הנחשב Runners world הבוחן את כל הנעליים המקצועיות בעולם נכתב: "the Ultra Boost's bounce-back quality is still higher than for any other shoe we've measured with this level of softness" ", ובתרגום לעברית: "החזר האנרגיה של האולטרה בוסט גבוה מזה של כל נעל אחרת ברמת הרכות שלה שנבחנה על ידינו". גם ב-editor’s choice של המגזין runners world uk, הורעפו על הנעל סופרלטיבים ונקשרו לה תארים כמו “This is an ideal choice for your next marathon”- הבחירה האידאלית למרתון הבא ו-
“shoe that oozes class in almost every area” – "נעל קלאסית כמעט בכל מובן".

מבחני ריסוק

למראה הנעל וביצועיה יוצאי הדופן אחראיות לא מעט הבדיקות שערכו לה באדידס, באמצעות מערכת ARAMIS, אשר משמשת גופים מקצועיים דוגמת נאס״א, בואינג ו-BMW לצורך ביצוע מבחני ריסוק, ניתוח תנודות ומבחני עמידות. כל אלו הובילו ליצירת נעל מובילה: 100% קפסולות אנרגיה של BOOST בסוליה וביטול סוליית ה-EVA הפנימית המסורתית, על מנת לספק יותר מגע ישיר, אשר מביא לידי ביטוי מיטבי את יכולותיה. סוליית Stretch Web החיצונית פותחה במיוחד עבורה והיא מתאימה את עצמה ונמתחת בהתאם לתנועת רגלו של הרץ.

העיצוב האלסטי המחורר רותם את האנרגיה של BOOST וממקסם אותה. רגלו של אדם רץ מתרחבת בממוצע ב-10 מ״מ במהלך הריצה. בעזרת טכנולוגיית Primeknit המשודרגת של אדידס, מספקת הנעל תמיכה לאזורים בכף הרגל בהם לא מתרחשת אותה התרחבות ומתיחה אדפטיבית רק היכן שדרוש. Ultra BOOST כוללת מבנה עקב חדשני, המשחרר את התנועה הטבעית של גיד אכילס, דופן העקב החיצונית מכווננת בקפידה, מערסלת את הרגל ומתאימה עצמה להתארכות הגבוהה של הגיד. רפידת גרב קלה במיוחד משתלבת עם צורתה הטבעית של כף הרגל ומספקת התאמה ותחושת התאמה אישית. Ultra BOOST מציגה גם מערכת Torsion חדשה בעלת צפיפות כפולה המוטמעת בבסיס הנעל. תכונה זו מאפשרת תנועה עצמאית יותר בין העקב לבין קידמת כף הרגל ובכך מספקת יציבות מעולה וריצה חלקה ומבוקרת יותר.

לרגל קמפיין האולטרה בוסט, באדידס יוצאים במהלך שיווקי חדש במסגרתו בכל סופשבוע החל מה-15.8.15 תצא קבוצת רצים לבושה בצהוב, "לצוד" רצים הנועלים אדידס. כל "ניצוד" יזכה מיד בהטבה לקנייה מקולקציית boost your run ורץ שיהיה לבוש באדידס מכף רגל ועד ראש, יקבל שובר מתנה שיזכה אותו בהפתעה שתחכה לו ב-VAN אדידס ייעודי בפארק הקרוב למקום מגוריו. הפעילות הראשונה תצא מאצטדיון הדר יוסף ב-15.8.15 בשעה 5:45 בבוקר, לגבי שאר הפעילויות תוכלו להתעדכן בדף הפייסבוק של אדידס.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דרור שין הגיב:

    כתבה שזוכה בקלות במקום הראשון בתחרות היחצנות השנתית.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג