בולה הופכת לשותף רשמי של הג'ירו ד'איטליה

בולה הופכת לשותף רשמי של תחרות הרכיבה Giro d'Italia למשך 3 השנים הבאות ותציע לרוכבי האופניים בכביש שני מוצרים יעודיים במהדורה מוגבלת ובלעדית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בולה וג'ירו ד' איטליה צרכנות
בולה וג'ירו ד' איטליה צרכנות

חברת Bolle המעורבת בתחום הרכיבה כנותנת חסות ושותפה של קבוצות מקצועיות AG2R La Mondiale ו ORICA GREENEDGE, מחזקת שוב את נוכחותה בתחום והופכת לשותף רשמי של תחרות הרכיבה Giro d'Italia למשך 3 השנים הבאות.

בולה וג'ירו ד' איטליה צרכנות

בולה תציע לרוכבי הכביש שני מוצרים יעודיים במהדורה מוגבלת ובלעדית | צילום: יח"צ

זאת הפעם הראשונה ש-Bolle נבחרה כבעלת רישיון רשמי ובלעדי של המרוץ האגדי והתובעני הזה. לכבוד שיתוף הפעולה BOLLE גאה להציע לרוכבי האופניים בכביש שני מוצרים יעודיים במהדורה מוגבלת ובלעדית.

משקפי VORTEX ו-6TH SENSE בנויים עם על סמך המומחיות וניסיון של רוכבי הטור העולמי הטובים ביותר ואלופי UCI ומוצעים כעת בצבעים של Giro d'Italia. הדגמים החדשים יהיו זמינים גם עם עדשות לפי מרשם אופטי הודות לפי הטכנולוגיה RX שפותחה על ידי BOLLE. מתאים ל -99% מהמרשמים.


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג