אינטליגנציה גבוהה: חברת HUAWEI מציגת את סדרת Mate 20

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) מציגה היום את סדרת מכשירי הדגל ה-Mate 20 באירוע חשיפה שהתקיים במתחם ExCel בלונדון - הנה הפרטים המלאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סדרת ה-Mate 20 מספקת יישומי בינה מלאכותית עצמתית וחוויית משתמש מעולה באמצעות מגוון חידושים, הכוללים Dual-NPU, מצלמת Triple Leica עם עדשה אולטרה רחבה ו-Huawei Super Charge. כמו כן, המכשירים בסדרת ה-Mate החדשה, מצוידים בשבב ה-Kirin 980 בגודל 7nm הראשון מסוגו בעולם, המשלב טכנולוגיית בינה מלאכותית. סדרת ה-Mate2 כוללת ארבעה מכשירים: Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 X ו- Mate 20 RS בעיצוב חברת פורשה.

חוויית משתמש חדשה

לדברי ריצ'ארד יו (Richard Yu) מנהל חטיבת המובייל בוואווי העולמית: "סדרת Mate 20 החדשה, מציגה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הבינה המלאכותית במובייל. יתרה מכך, היא מעוררת יצירתיות ופרודוקטיביות; ה-Mate 20 מעודד את המשתמשים להביע את עצמם, ללא מגבלות טכנולוגיות, הודות ליכולות ה-Dual-NPU, מצלמת ה-Triple Leica החדשה ואורך חייה של הסוללה העצומה".

אילו תכונות עיקריות יש במכשירי ה-Mate 20? ובכן מדובר במעבד ה- Kirin 980, מאיץ יישומי AI עם Dual-NPU. מצלמת ה-Triple Leica החדשה עם עדשת LEICA אולטרה רחבה, המאפשרת לצלם תמונות בפרספקטיבה רחבה, ללא התפשרות בפרטים. תצלומי מקרו בקרבה של 2.5 ס"מ מהעדשה. תכונות AI בווידאו באיכות צבע גבוהה. סוללה בקיבולת עצומה, המחזיקה למעלה מיום של שימוש אינטנסיבי. טכנולוגיית טעינה מהירה מתקדמת, באמצעות כבל או תחנת טעינה אלחוטית. תכונת Reverse Charging מתאפשרת כעת גם בטעינה אלחוטית וכל החגיגה הזו מופעלת על ידי ערכת שבבים 7nm הראשון בעולם.

מצלמת Triple Leica עם עדשה אולטרה רחבה

ערכת השבבים ה-7nm Kirin 980, מורכבת מ- 6.9 מיליארד משדרים בתא בגודל של ציפורן. פי 1.6 מכמות הטרנזיסטורים הקיימת בשבב ה- 10nm. המעבד הגרפי מבוסס Mali-G76 מאפשר ביצועים משופרים ב- 46%, ויעילות של 178%. פתרון AI Clocking מהפכני מגבירה את ביצועי ה-GPU עוד יותר כדי לספק חווית משחק יותר חלקה. סדרת מכשירי ה-Mate 20 כוללת חבילת AI עשירה, המנצלת את יכולות הבינה המלאכותית של ה-Dual NPU. לדוגמה, הודות לתכונת ה-HIVISION Online ניתן לצלם פריטים ולאתרם ברשת או להיעזר בתכונות ה-AI במצלמה כדי לצלם סרטונים טובים יותר.

צלמו את זה

סדרת ה-Mate 20 החדשה, הינה המצלמה הטובה ביותר בשוק, בשילוב עדשת Leica אולטרה רחבה, מציעה יכולות חדשות בצילום. מערכת הצילום החדשה תומכת גם בצילומי מקרו, ומסייעת בצילום תמונות נקיות וחדות, ממרחק של 2.5 ס"מ. בשילוב תכונות ה- AI, הכוללות קומפוזיציית, AI 4D Predictive Focus, ו-AI HDR, המכשירים בסדרת ה-Mate 20 מעניקים לצלמים את החבילה המושלמת.

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הבינה המלאכותית במובייל

מצב ה-AI Cinema החדשני, מאפשר תיקון צבעים, בהירות וחדות של סרטונים, במגוון הגדרות קבועות מראש, פילטרים וטשטוש רקע. על ידי שימוש ב-AI, מכשירי ה- Mate 20 יכולים לבודד ולהבליט מצולמים על ידי שיפור הצבעוניות והבלטתם בפריים. ה- AI Spotlight Reel מזהה קליפים בעלי נושא משותף ומייצר מונטאז' אוטומטי בן 10 שניות. מכשירי ה-Mate 20 תומכים ברזולוציית מסך 21:9 לתמונות ווידאו. בהשוואה ליחס 16:9 למכשירים מעניקים פרספקטיבה רחבה, היכולה לשמש לאפקטים קולנועיים ואמנותיים.

טכנולוגיית טעינה מובילה

סדרת מכשירי ה-Mate 20 מעוצבים כדי להציע יעילות אולטימטיבית. המכשירים מצוידים בסוללה ענקית, המספיקה למעלה מיום עבודה מלא. ה-Mate 20 מגיע עם סוללה בנפח 4,000 mAh, מכשיר ה-Mate 20 Pro מגיע עם סוללה בנפח 4,200mAh, ומכשיר ה-Mate 20 X מצויד בסוללה בנפח 5,000mAh.

פריצת דרך נוספת מגיעה באמצעות Mate 20 Pro’s Wireless Reverse Charging המאפשר ניצול מקסימלי של הסוללות הגדולות, על ידי אפשרות להשתמש בהן כבמטענים ניידים ולטעון מכשירים אחרים, בטכנולוגיית הטענה Qi.

סדרת ה-Mate 20 הינה מוסמכת TÜV Safety Certified והיא עומדת בסטנדרטים הנוקשים בתעשייה, TÜV Rheinland. מכשירי ה- Mate 20 נבדקו ואושרו, והם מבטיחים הטענה מהירה ובטוחה בטמפרטורות נמוכות.

מערך המצלמות האחורי המרובע של מכשירי ה- Mate 20, מעניק מראה המזכיר פנסי מכונית. מסודר בצורת ריבוע, ארבעת החיתוכים של המצלמה והסנסורים מוקפים במסגרות מתכת מבריקות, המעניקות מראה בולט ומובחן.

גוף המכשירים בסדרת ה- Mate 20 חלק ואלגנטי, והוא מעוגל בכל 8 הפינות. בחלקם האחורי, מכשירי ה- Mate 20 בעלי דפוס יחודי , המאפשר אחיזה קלה ומונע סימני אצבעות.

נוח ובטוח

ה-Mate 20 Pro תומך בזיהוי פנים תלת-ממד ומצויד בחיישן אצבע. זיהוי הפנים מזהה משתמש ממרחק של ms600, עם כשל בזיהוי ביחס של פחות מ-1 למיליון, פיצ'ר מצוין הן לאבטחה והן לביצוע תשלומים ב- Alipay, WeChat Pay ו- Huawei Pay.

פתרון קירור פורץ דרך

ה-Mate 20 X מצויד במערכת קירור בלעדית המכילה שכבת אטומי גרפין ותא אדים, המעניקה שיפור של פי 70 משיטות מסורתיות. גם בעת שימוש מאומץ ולאורך זמן, המכשירים בסדרה שומרים על טמפרטורה נמוכה, תכונה משמעותית הן בשיפור חיי הסוללה.

לחצו להרשמה לישראמן 2019


בשיתוף חברת Huawei 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • SAV הגיב:

    למה זה קשור לשוונג?
    יש לו יכולות ספורט?
    הוא מודד דופק?
    הוא מסתנכרן עם סטראווה?
    הוא מודד צעדים?
    זה תוכן שיווקי?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג