אדידס חשפה נעל ריצה אורבנית חדשה PureBOOST GO

הנעל החדשה של החברה מותאמת למתאמנים ברחובות האורבניים של העיר הגדולה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

דגם חדש לאדידס בעיצוב וטכנולוגיה חדשניים המותאמים לריצה והתניידות יום-יומית באזור עירוני. הנעל החדשה PurebOOST GO תוכננה במיוחד עבור הרצים בערים המתאמנים ברחובות עם נעל בעלת טכנולוגיה לשינויי כיוון מהירים, המציעה עיצוב סתגלני המעניק חוויית ריצה מרגשת ונגישה לכולם.

עשויה מאריג נושם המשפר את הגמישות וחופש התנועה

הפיתוח נוצר בעקבות התפישה כי ריצה ברחוב היא אמנם חוויה משחררת, אך גם כזו העשויה גם להיות בלתי צפויה וזאת בעקבות מכשולים עירוניים אשר אינם קיימים במרחב הפתוח. על מנת לספק חוויה אורבנית מעצימה ונכונה, בין אם מדובר באימון ריצה או כאמצעי להגיע לעבודה. העיצוב של הנעל הוא דינמי לביצועים רב-תכליתיים המסתגל לתביעות של ריצה והליכה עירונית. בפועל הנעל החדשנית מציעה אזור נחיתה מוגדל (Expanded Landing Zone), המספק מצע רחב יותר בקדמת כף הרגל בכדי לשפר את התנועות האופקיות ולהעניק לרצים ברחוב את יכולת ההסתגלות האולטימטיבית, כדי שיוכלו לשנות כיוון בקלות ובמהירות.

ה-PureBOOST GO מצוידות גם ברפידות BOOST מרכזיות, הטכנולוגיה של אדידס, המציבה את הרף לתעשייה ומציעה לרצים החזר אנרגיה גבוה. להתאמה נוחה יותר ולחוויית ריצה משופרת, מגובה הנעל בגפת סריג עגולה, שעברה דה-קונסטרוקציה ומיוצרת מאריג נושם, בכדי לשפר את הגמישות וחופש התנועה בכל צעד. דגם ה-PureBOOST GO מעוצב בהשראת הבנייה העירונית ומשלב בין צבעי אפור מעודן ובורדו דומיננטי.

מחיר: 550 שקל
ניתן להשיג החל מ-29.08.18 בחנויות המותג ברחבי הארץ ובחנויות הספורט המובחרות





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג