אגנטק משיקה מרכז שירות וחנות דגל למותגי החברה ובהם פולאר

בלב מרכז המכירות תעמוד חנות קונספט של מוצרי בריאות וספורט אותם מייבאת אגנטק ובראשם מוצרי פולאר, אומרון וטניטה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרכז שירות פולאר אגנטק
מרכז שירות פולאר אגנטק

בימים אלו משיקה חברת אגנטק, היבואנית הבלעדית של אביזרי הכושר וציוד ספורט ובריאות של החברות המובילות בתחומן ובהם פולאר, אומרון וטניטה. חנות הקונספט חדשה ממוקמת בסמוך לאולם התצוגה של טכנוג'ים, ענקית ציוד הכושר האיטלקית, המשווקת על יד אגנטק. החנות החדשה כוללת מרכז מכירות המיועד בעיקרו לספורטאים, מאמנים, מדריכי ספורט וכושר וכן תזונאים ודיאטנים. בחנות הקונספט יוכלו המעוניינים לרכוש את הציוד אותו מייבאת חברת אגנטק – שעוני הכושר והדופק של חברת פולאר, משקלים של חברת טניטה (TANITA) צעדים ומשקלים של חברת אומרון (OMRON) וציוד ספורט נוסף. לצד מרכז המכירות החדש פועל מרכז שירות והדרכה, המאוייש על ידי אנשי שירות מקצועיים ומנוסים, הפועלים למתן שירות מהיר ויעיל.

מרכז שירות פולאר אגנטק

מרכז השירות החדש | צילום: אלון שטרן

במרכז ההדרכה החדש יוכל ציבור הלקוחות לקבל הדרכה בתפעול המכשירים, על מנת למקסם את השימוש בהם. מרכז המכירות החדש נמצא בצמוד למשרדי חברת אגנטק, בקריית עתידים.

יואב צור, מנכ"ל הבריאות והספורט של אגנטק: "המרכז הוקם במטרה לחזק את הקשר הישיר בין היבואן לצרכנים, ולאחד תחת קורת גג אחת את המוצרים אותם החברה משווקת, לצד הדרכות מקצועיות ללקוחות החברה ושירות למוצרים שנרכשו".


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג