ענת הראל בחצי מרתון נשים בסן פרנסיסקו

לא פחות מ-25,000 רצות השתתפו אמש במרוץ הנשים של נייקי בסן פרנסיסקו שהתקיים זו השנה ה-11. מישראל השתתפה גם קבוצת ROCO בהובלתה של ענת הראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חצי מרתון נייקי סן פרנסיסקו

אמש חגגה נייקי יחד עם 25,000 נשים מרחבי העולם (וגם כמה גברים) את חצי המרתון השנתי בסן פרנסיסקו. המרוץ התקיים זו השנה ה-11 למען מציאת תרופה למחלת הלוקמיה והלימפומה. מישראל השתתפו במרוץ גם חבורת ROCO הישראלית ובהן: ענת הראל, רעות ראובני, אפרת כהן ורונית כהן.

חצי מרתון נייקי סן פרנסיסקו

רצות למען המטרה. ענת הראל (מימין) רעות ראובני, אפרת כהן ורונית כהן | צילומים: רונית כהן

מטרתו הראשונה של המרוץ היא להניע נשים ברחבי העולם לעסוק בספורט ומאז ועד היום כ-245,000 נשים מ-54 מדינות נרשמו למרוצים. נתון זה מציב את חצי המרתון כמרוץ הנשים הגדול ביותר בעולם, שהצליח לגייס מעל 152 מיליון דולר.

חצי מרתון נייקי סן פרנסיסקו

קבוצת ROCO בקו הסיום. עד היום השתתפו במרוצים כ-245,000 נשים מ-54 מדינות

את המרוץ ניצחה ויקטוריה מיטשל מאוסטרליה בזמן של 1:19:49 ש', לאחר שבשנה שעברה הגיע במקום השני. המסלול עצמו, קיבל תפנית השנה והרצים החלו את דרכם ביוניון סקוור, עברו דרך הגולדן גייט פארק, פרסידיאו, גשר גולדן גייט, קו הסיום היה במרינה של סן פרנסיסקו.

חצי מרתון נייקי סן פרנסיסקו

את המרוץ ניצחה ויקטוריה מיטשל מאוסטרליה בזמן של 1:19:49 ש'. קו הזינוק של המרוץ


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג