ספורטאית השבוע של שוונג || אירה דולפין

אבא שלה היה מאמן אתלטיקה ואת רזי הספורט ינקה מגיל קטן בבית, יוסיין בולט הוא מודל לחיקוי עבורה ועל הפציעות היא היתה מוותרת כבר אתמול... בואו להכיר מקרוב את ספורטאית השבוע שלנו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל ספורטאי השבוע לחצו כאן

אירה דולפין, 35, נשואה +2, תל אביב, בעלים של ה"פינק רום"

צילום: עידו סמיוני

איך נכנסת לראשונה לספורט?

"אבא שלי היה מאמן אתלטיקה ומורה לספורט, מגיל שלוש או ארבע כבר הלכתי איתו לאצטדיון לאימונים ואף נסעתי איתו למחנות אימונים. מאז שאני ילדה הייתי צופה איתו במשחקים ומפרשנת תכניות שלמות. הייתי הבן שאף פעם לא היה לו".

למה בחרת דווקא בספורט הזה?

"מגיל צעיר הייתי בנבחרת ישראל באתלטיקה קלה. התמחיתי בריצת 400 מטר וקפיצה לגובה. אבי היה רץ 400 משוכות וזה היה הספורט הכי נגיש בילדותי מכיוון שגרנו ליד האצטדיון. מגיל צעיר כבר הייתי מתחרה ומתאמנת לפחות 4 פעמים בשבוע.

צילום: אלעד ניסים

מה ענף הספורט האהוב עלייך?

"בעיקר טניס והתעמלות מכשירים וכמובן גם אתלטיקה קלה".

היכן את מתאמנת?

"אני מתאמנת בסטודיו שלי".

כמה שעות שבועיות את מקדישה לספורט?

"כרגע האימונים שלי הם פחות סדירים משום שאני מחזיקה שלושה מועדונים לאימוני נשים בעיר, יש לי ערוץ יוטיוב שלשם אני מעלה את כל התוכן של האימונים והתכניות שלי ועוד תכנית טלוויזיה ופינה בערוץ 2, ריצת 10 ק"מ פעם בשבוע וכשיוצא אימון כוח אחד.

ספרי על תחרויות שהשתתפת בהם?

"בעבר התחריתי בתחרויות אתלטיקה קבוצתיות במכבי ראשל"צ שהיתה האגודה שלי. כיום אני מעדיפה לרוץ עם קבוצה של הסטודיו שלי במרוצים שונים ל-10 ק"מ וחצי מרתון. כך למשל, לפני כמה חודשים עשינו את מרוץ הבוץ (מאד דיי) והיה ממש מאתגר וכיף".

יש לך הישג מיוחד או שיא אישי?

"עשיתי צניחה חופשית מגובה 12 אלף רגל, לצורך אייטם טלוויזיוני. יש לי פחד מגבהים וממטוסים, ולכן אני כמעט לא טסה בגלל זה – לכן זהו הישג עבורי".

מה גורם המוטיבציה שלך לקום בבוקר ולהתאמן?

"המתאמנות שלי, שמחקות כל צעד שאני עושה, תמיד מוכנות לעוד אתגר ועושות בעיניים עצומות כל מה שאני אומרת להן, גם אם לפעמים זה נראה הכי משוגע שיש".

צילום: אלעד ניסים

האם את מקפידה על תזונה נכונה? ואם כן, מהי התזונה שלך?

"בוודאי. בתור מישהי שמובילה את תחום הכושר והתזונה ומקליטה תכניות בישול, אני מאוד מקפידה על מה שאני אוכלת. כל מה שאני מכינה אני מעלה באינסגטרם, בסטורי וביוטיוב, תמיד יש לזה אלפי צפיות והרבה שאלות על המתכון ואיך מכינים אותו. אין אצלי בבית מגירת ממתקים, גם לא עבור הילדים ואני כמעט ולא נוגעת בפחמימות ובטח לא בעוגות ושוקולד".

מה הסוד שלך לשילוב בין ספורט, קריירה ומשפחה?

"עם הרבה עזרה מסביב. אני מפעילה את כל המשפחה, אחרת אי אפשר להצליח לשלב בין קריירה לאימהות. הילדים הם המעריצים הראשוניים שלי, מאוד גאים במה שאני עושה ואפילו מתאמנים".

צילום: אלעד ניסים

על מה היית מוותרת בספורט שלך?

"על הפציעות כמובן. כמו כל בספורט יש שחיקה וחשוב מאוד כל הזמן לגוון ולשמור על הגוף ועל מה שאנו עושים איתו".

ספרי סיפור בלתי נשכח.

"עבודה עם אנשים, ובמיוחד עם נשים כוללת בתוכה הרבה סיפורים מטורפים ומרגשים. יש לי סיפורים על נשים שקיבלו הצעות נישואין ברגע שירדו 20 קילו, יש נשים שלא קיבלו ווסת באופן טבעי ואחרי כמה אימונים אצלי פתאום היא הופיעה להן. יש בני זוג של נשים שהיו פונים אליי בסתר ומבקשים שאקח את הנשים שלהן פרויקט, בלי שהן ידעו על זה. בהחלט דברים הזויים ולא שגרתיים".

מי המודל לחיקוי שלך?

"רפאל נדאל, יוסיין בולט הם הבולטים אבל יש עוד כמה…".

טיפ לספורטאים שקוראים אותך עכשיו?

"לעבוד מאוד קשה ולא לוותר אף פעם. אין אצלי דבר כזה אי אפשר. כשיש מטרה משיגים אותה, נקודה".

מה המטרה הבאה בלוח המטרות?

"לקחת את כל הסטודיו שלי לחצי מרתון באירופה".

לכל ספורטאי השבוע לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג