רוצות לשרוף יותר קלוריות? התאמנו עם חברה

מה גורם לנשים לרצות להתאמן עם חברה ומדוע זה מאריך את זמן האימון ואת החוויה האישית? מחקר שנעשה בבריטניה שופך אור על השאלות הללו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בסקירה שנערכה על ידי Virgin Active, רשת מועדוני הכושר הגדולה בבריטניה גילו כי אימון עם חברה עדיף על אימון לבד. השאלון הקיף 1,000 נשים בבריטניה, השווה בין ההרגלים של אלו המעדיפות להתאמן לבד לבין אלה המעדיפות אימון עם חברה. נשים שהתאמנו ביחד: התאמנו זמן רב יותר, שרפו יותר קלוריות וביקרו בחדר הכושר בצורה דחופה יותר.

74296.2

31% מהנשים מחשיבות את החברה שלהן כמדרבנת העיקרית לשמירה על הכושר

הסיבות העיקריות לאימון עם חברה:

1. 64% מהנשים שרצות יחד או הולכות לחדר כושר משתתפות בשיעור יחד עם חברה ומדרבנות את עצמן יותר בהשוואה אם היו הולכות לבד.

2. 31% מהנשים מחשיבות את החברה שלהן כמדרבנת העיקרית לשמירה על הכושר.

3. במהלך אימון ממוצע נשים שמתאמנות עם חברה שורפות 236 קלוריות, בהשוואה ל-195 קלוריות ששורפות נשים שמעדיפות להתאמן לבדן.

4. משך זמן האימון הממוצע עם החברה הינו 45 דקות וזמן הריצה נמשך בממוצע 31 דקות. לרצות לבד האימון נמשך 36 דקות והריצה נמשכת 29 דקות.

5. 64% מהנשים שמתאמנות עם חברה, ציינו כי הן עושות מאמץ גדול על מנת להישאר בכושר.

6. 62% מהנשים שמתאמנות לבד טוענות שהן קודם כל רוצות להצטיין בספורט לפני שהן מתחילות להתאמן עם חברה. בניגוד לכך, אחוז זהה של נשים שמתאמנות עם חברה מאמינות שהחברה מציעה את הדחיפה שהן צריכות לעסוק בספורט בצורה רצינית, כאשר 27% אוהבות את העובדה שיש מישהו שניתן להתחרות בו במהלך האימון.

7. נשים שמתאמנות לבד מקיימות 15 מחזורים שונים של תרגילים בחודש, לעומת 13 מחזורים שמקיימות נשים המתאמנות בקבוצה, שכן הן מוצאות קושי בלארגן את האימונים על פי לוח הזמנים של שתיהן.

8. רק 27% מהנשים הבריטיות מתאמנות עם חברה.

74296.1

פעילות גופנית בקבוצה ופעילות גופנית עם בן או בת זוג יוצרים מחויבות גדולה יותר

על פי הכתוב צוין כי למעשה ישנו סיכוי נמוך לאכזב את החברה שלך אם קבעת ללכת איתה לחדר הכושר. מעבר לכך, אמרו הנשים כי אימון עם חברה הוא הרבה יותר כיפי ובזמן האימון ניתן לשוחח, דבר המעביר את הזמן בצוותא.

ההמלצה הכללית היא לבצע 150 דקות של פעילות ספורטיבית בשבוע, יחד עם חברה או בפעילות קבוצתית כמו זומבה, באדי פאמפ, באדי אטאק ועוד. "פעילות גופנית בקבוצה ופעילות גופנית עם בן או בת זוג יוצרים מחויבות גדולה יותר", מציין יורם אילת, מבעלי רשת גו אקטיב שמתייחס לנושא, "שתוצאתה תדירות גבוהה יותר של אימונים, בעצימות גבוהה יותר ומכאן תוצאות ושיפור גבוהים יותר"




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג