איך אשה בת 82 הצליחה לסיים אולטרה מרתון של 160 ק"מ בארה"ב?

בארב מאקלוו האמריקאית חגגה בדרך שלה את סוף השנה האזרחית והפכה לאשה הראשונה מעל גיל 80 שמשלימה מרחק כל כך ארוך עם מגבלת זמן של 48 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בארב מאקלוו האמריקאית חיפשה דרך מקורית לחגוג את סוף השנה האזרחית, ומה שככל הנראה התבשל אצלה בראש כבר הרבה זמן תפס כותרות, בעיקר בתקשורת המקומית בעיר בלינגהאם שבמדינת וושינגטון. עצם זה שהאשה הזאת התכוונה להשלים מרוץ אולטרה מרתון של 160 ק"מ (100 מייל) בפיניקס כדי לחגוג את השנה, זה כבר נושא מרעיש.. העניין הוא שמאקלוו היא בת 82, וכדי להשלים את המרוץ בהצלחה היא היתה צריכה לצלוח את המרחק בטווח זמן של 48 שעות.

בעבר היא הצליחה לעשות את זה פעם אחת, אבל לא בגיל הזה. האמת היא שהיא ניסתה לעשות את זה אחרי גיל 80 ולא הצליחה, כשבאותו ניסיון היא הצליחה להשלים כ-128 ק"מ במקום 160 וקראה לזה כישלון. אגב, בפעם הראשונה שרצה 100 מייל היא היתה בת 74 והפכה לאשה השנייה שעושה דבר כזה בגיל כזה. וכעת, מאקלוו רצתה להיות היחידה בהיסטוריה שעושה את זה אחרי גיל 80. בסופו של דבר היא קבעה בתחרות בפיניקס חמישה שיאים בריצה אחת: האשה היחידה מעל גיל 80 שרצה 100 מייל, וכן שיאי גילאים ב-50 קילומטר, 50 מייל, 100 מייל, וכמות המיילים ב-24 שעות.

 

מאקלוו, כיום פנסיונרית ובעברה אחות, אמרה לפני התחרות שגם כישלונות לא מפחידים אותה כי היא כבר חוותה את הנורא מכל כשאיבדה את אחד מילדיה בתאונה כשהיה בן 11. בצעירותה היא היתה שחיינית ורוכבת, אבל לאחר הולדת ילדיה לא היה לה יותר מדי זמן להתעסק בספורט, ולמעשה רק אחרי גיל 50 גילתה את הריצה. על התחביב הזה היא לא מוותרת בשום יום, ונוהגת לרוץ עם הכלבים שלה בחיק הטבע, משם גם הגיעה האהבה לריצות שטח.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג