אל תתכווץ על חופשת הסקי שלך

יומיים אחרי תחילת חופשת הסקי שלכם וכל השרירים כבר תפוסים ודואבים? כנראה שאתם סובלים ממחסור במגנזיום. הפיתרון? תוסף המזון "מגנוקס ספורט" - תוסף מגנזיום המיועד לספורטאים ולאלו המבצעים פעילות ספורטיבית אשר מסייע בהרפיית השרירים ובהכנת הגוף לפעילות הספורטיבית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יומיים אחרי תחילת חופשת הסקי שלכם וכל השרירים כבר תפוסים ודואבים? כנראה שאתם סובלים ממחסור במגנזיום. הפיתרון? תוסף המזון "מגנוקס ספורט" – תוסף מגנזיום המיועד לספורטאים ולאלו המבצעים פעילות ספורטיבית אשר מסייע בהרפיית השרירים ובהכנת הגוף לפעילות הספורטיבית

מאת:דודו צלניקר


סוף היום הראשון של חופשת הסקי שלכם. אתם עולים לחדר אחרי יום ארוך ומספק של גלישה אינטנסיבית, לאט לאט האדרנלין מתחיל להתפוגג. אתם מתיישבים לרגע ופתאום זה מכה בכם – התכווצויות בשרירים שכלל לא ידעתם על קיומם.


חשבתם שעד הבוקר זה יעבור, אבל לא. זה רק מחריף. כאבי השרירים לא מרפים אחרי מאמץ ממושך של יום נוסף במדרונות המושלגים. לאלו מכם שבוחרים להמשיך ולגלוש למרות ההתכווצויות ברגליים מחכה גם סכנה אמיתית. השרירים עייפים, מותשים. האפשרות לטעויות במהלך הגלישה הולכת וגוברת. זהו המצב בו רוב פציעות הסקי מתרחשות – כאשר השרירים פשוט אינם עומדים בעומס הפתאומי שצנח עליהם. זהו לא תסריט דמיוני. זה קורה לרבים מגולשי סקי בחופשה השנתית שלהם. וכשזה קורה – או שהחופשה נפגעת או שהגוף נפגע.

אבל יש לזה פתרון. כאבי השרירים וההתכווצויות מתרחשים בגלל מחסור במגנזיום – המינרל שאחראי לפעולת שריפת האנרגיה בגוף וגורם מכריע בשמירה על תקינות השרירים והרפייתם בעת פעילות ספורטיבית. כיום, המזון התעשייתי אינו מספק את כמות המגנזיום שהגוף צריך, ואלו העושים פעילות ספורטיבית מרגישים זאת בצורה הברורה ביותר בכאבי והתכווצויות שרירים בלתי פוסקות. ספורטאים מקצועיים מכירים בצורכי הגוף וצורכים תוסף מגנזיום על בסיס קבוע.


צילום: Thinkstock

הפתרון? תוסף מזון "מגנוקס ספורט". מגנוקס ספורט הינו תוסף מגנזיום המיועד לספורטאים ולאלו המבצעים פעילות ספורטיבית כמו סקי. מגנוקס ספורט מסייע בהרפיית השרירים ובהכנת הגוף לפעילות הספורטיבית ומאפשר לכם ליהנות מחופשת סקי מלאה ללא כאבים וללא חשש משרירים חלשים ומכווצים בעת הגלישה. אינספור גולשים שהתנסו מעידים – חווית הגלישה משתפרת, במיוחד בימים האחרונים לחופשה.

צריכת מגנזיום היא פתרון יעיל ואף הכרחי על מנת להפחית את הסיכון של כאבים ופציעות, אך כדי למנוע פגיעות נוספות הנובעות מחוסר ידע והכנה, מומלץ בטרם הנסיעה, להתכונן ולבצע אימוני כוח, גמישות וסיבולת של שרירי הגפיים התחתונות, הבטן והגב התחתון.

למי שטרם גלש וגם לאלה שגולשים אחת לכמה שנים, מומלץ לבצע אימוני סקי תחת פיקוחם של מאמנים מנוסים. בנוסף חשוב להקפיד לבדוק את הציוד לפני הנסיעה ולהתאימו למידות וליכולות האינדיווידואליות של הגולש.

את מגנוקס ספורט מומלץ להתחיל לקחת לפחות מספר שבועות לפני החופשה, על מנת למלא את המחסור במגנזיום הקיים בגוף. גם במהלך החופשה חשוב להמשיך לצרוך כמוסה מידי לילה, לפני יום הגלישה המהנה והאינטנסיבי שמצפה לכם. בימי גלישה אינטנסיביים וארוכים במיוחד תוכלו להוסיף כמוסה נוספת עם ארוחת הבוקר או בהפסקת הצהריים כך תבטיחו תפקוד שרירים יעיל ותגבירו את ההנאה בחופשה.

אז אל תתכווצו על חופשת הסקי שלכם, קחו מגנזיום ותחליקו לשלום.

• עוד על סגולות המגנזיום לספורטאים תמצאו ב – www.magnoxsport.com

תוכן שיווקי

29.1.2013


דודו צלניקר – יזם ואיש עסקים הפועל להגברת מודעות לחשיבות המגנזיום  בקרב ספורטאים חובבים ומקצועיים כאחד




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג