סוגרים שנה: הכתבות שהכי אהבתם בשנת 2015

ביי ביי 2015, שלום לשנה האזרחית החדשה... אבל לפני שתתנשקו היום בחצות, הנה סיכום של 10 הכתבות שהכי קראתם ואהבתם בשוונג. האמת? הופתענו! בואו לגלוש ולראות איזה שנה סוף היתה כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אז מה אהבתם לקרוא השנה? בעיקר כתבות מגזין, טורים אישיים, כתבות ומאמרים של מיטב הכותבים בתחומי התזונה, הפיזיולוגיה, הפסיכולוגיה של עולם הספורט. אהבתם לקרוא ולהגיב על הדרך שבא משלבים תזונה עם הספורט שלכם, סיפורי מגזין מרחיקי לכת, תרגילים לשיפור סגנון הריצה ואפילו כיצד חיי המין מושפעים מפעילות גופנית…

עשרת הכתבות המובילות, אותן קראתן יותר מכל מאות ואלפי הכתבות שפרסמנו השנה, מראות בעיקר על גיוון, עושר ורבגוניות שלכם כקוראים ועל רמת מעורבות בנושאים קטנים כגדולים. אתם מוזמנים לגלוש אל הכתבות שזכו לסיים כמובילות את קו הסיום שוב (או בפעם הראשונה) ולהצטרף אלינו החל ממחר, בה נתחיל את השנה האזרחית החדשה, להמשך המסע לחקר תרבות הספורט הענפה שלנו כאן בשוונג.

1 ~ הכתבה הנקראת ביותר השנה

המזונות המומלצים לפני אימון בוקר

תקציר הכתבה: ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, בוודאי כשפותחים את הבוקר באימון אופניים, ריצה או שחייה. אז הנה 5 ההמלצות שלנו למזונות שכדאי לכם לפתוח איתם את הבוקר לפני אימון.

2

האיש שעשה 50 איירונמנים ב-50 יום ונשאר בחיים

תקציר הכתבה: פתאום קם אדם בבוקר ומחליט שהוא עושה 50 איירונמנים, ב-50 ימים ב-50 מדינות בארה"ב. לטירוף הזה קוראים ג'ימס לורנס ויש לו גם אג'נדה חברתית נסתרת.

3

5 תרגילים חשובים לשיפור סגנון הריצה

תקציר הכתבה: יש הרבה מאוד תרגילים שיכולים לעזור לכם לשפר את יכולות וסגנון הריצה שלכם, הפיזיותרפיסטית ג'ודי הורוויץ, ממליצה על חמשת התרגילים הפופולאריים ביותר שלה. כן לנסות בבית.

4

המזונות הבריאותיים שעוזרים לספורטאים "לקצץ" בקלוריות

תקציר הכתבה: איך ניתן בקלות "לקצץ" כמות משמעותית של קלוריות בתזונה היום יומית ובכך לשמור על תזונה חכמה ובריאה? אספנו עבורכם מספר מזונות שניתן בקלות להחליפם עם מזונות מקבילים בריאים הרבה יותר.

5

דברים מוזרים שאנשים עושים בריצת 10 ק"מ

תקציר הכתבה: לכולנו יש מנהגים והרגלים מוזרים שרכשנו או למדנו עליהם מגורו ריצה אנונימי, אז הנה עשרת הדברים הבעייתיים ביותר לדעתנו.

6

10 סיבות מדוע כדאי לכם לרוץ

תקציר הכתבה: אז למה בעצם כדאי לכם לרוץ? קבלו 10 סיבות טובות מאוד שיעזרו לכם לקבל מוטיבציה ולצאת להתאמן וגם תשובה אחת טובה לשאלה הניצחית "למה?"

7

איך חיי המין שלכם מושפעים מהפעילות הגופנית שלכם?

תקציר הכתבה: מסתבר שככל שגבר או אשה נמצאים ברמת תפקוד גופנית טובה יותר, כך פוטנציאלית תהיה השפעה טובה יותר על התפקוד המיני שלהם במינון, בהורמונים ובאיכות חיי המין – קבלו 10 נקודות עיקריות הבוחנות את הנושא.

8

מה אוכלים לפני מרוץ של 10 ק"מ?

תקציר הכתבה: מתי צריך להיכנס לנוהל מרוץ ומה אוכלים לפני שהולכים לישון ערב התחרות? ומה אם התחרות בכלל בערב. התזונאי ואלוף ישראל לשעבר במרתון, יאיר קרני, חשב על שתי האפשרויות במיוחד בשבילכם.

9

מתאמנים הרבה? כנראה שמובטחים לכם חיים ארוכים

תקציר הכתבה: מחקר הסקר המקיף ביותר עד כה על הקשר בין פעילות גופנית ותמותה התפרסם בארצות הברית. התוצאות שלו רעות מאוד עבור מי שלא מתאמן כלל. יש חדשות טובות לאלה שאומרים עליהם שהם מתאמנים יותר מדי 

10

מותק השריר התכווץ

תקציר הכתבה: יש לכם יותר מדי התכווצויות שרירים? יצאנו לבדוק האם קיימת תזונה שיכולה לסייע לכם במצב והאם מגנזיום ומלח אכן מסייעים?


מחכים לכם גם בשנה הבאה עם כתבות, מאמרים, סיפורים אישיים ותובנות – שוונג, איתכם לאורך כל המסלול.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג