נשבר שיא המסלול ברולרבליידס ב"דור אלון סובב כנרת"

איתי דרורי שבר את שיא המסלול בלא פחות מ-7 דק', למרות רוח פנים ואספלט בעייתי, והעמיד אותו על 1:58:09 שע'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני דקות אחדות הצליח איתי דרורי, אלוף ישראל ברולרבליידס, לשבור את שיא המסלול שעמד עד כה על 2:05 שע'. דרורי סיפר לשוונג כי במהלך הסובב היה בקצב מעולה שהיה משאיר אותו לסיום בתוצאה של 1:50 שע'. "היתה רוח פנים ואספלט לא איכותי. לא היה דראפטינג, כמעט את כל הדרך עשיתי סולו והכבישים לא היו במצב טוב", מספר דרורי". על הקשיים בדרך הוא מספר שאכן בהחלט היו. "לא מצאתי פלוטון שימשוך אותי, הרוח היתה רוב הזמן נגדי ומצב האספלט רחוק מלהיות אידאלי". עוד הוא מספר, כי הרוכבים שאותם הוא עקף לרוב נדהמו לראות מחליק טס במעל ל-40 קמ"ש במישור ובירידות סביב ה-60 קמש.

"היה פרגון לאורך כל הדרך מרוכבים שדאגו לעודד. אני מקווה בהחלט שבעתיד נצליח לדאוג לשיפור מצב הכבישים כי זה המסלול הכי יפה שיש לנו בארץ. כמובן שיש עוד מטרה לרדת הרבה בזמן. דראפטינג הוא חלק מאד חשוב בחסכון של אנרגיה למרחק ארוך, לצערי הרגשתי את החוסר הזה היום. רוב הזמן נאלצתי לעקוף רוכבים".

00

שבר את שיא המסלול. איתי דרורי

דרורי אולי פחות מוכר לכם כיוון שאינו מרתוניסט או טריאתלט, אך הוא סגן אלוף עולם למסטרס בקטגורית גיל 30-35 לשנת 2015, אלוף ישראל בהחלקה מהירה על רולרבליידס ומחליק הקרח הישראלי הראשון שהתחרה בהחלקה מהירה במסלול הארוך. "אני אלוף ישראל 6 פעמים ברצף מאז שנת 2010, בהחלקה מהירה על רולר בליידס ואני מייצג את ישראל בארבע השנים האחרונות באליפויות העולם. בשנת 2015 בשיא היכולת שלי הגעתי לדירוג של מקום 44 בעולם למרחק מרתון בטיוואן. מעבר לזה אני גם מחליק הקרח הראשון שמתחרה למרחקים ארוכים בענף שנקרא 'לונג טראק' (Long Track). מעבר לזה כמובן שיש מאחורי כמה הישגים בין לאומיים בתחרויות אחרות".

צילום עמוד הבית: אסף אמברם




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג