מסביב לעולם || חופשה אקטיבית בוינה

מתכננים חופשה בחו"ל? הנה כמה הצעות לשילוב של חופשה, ריצה והיסטוריה בבירה האוסטרית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

וינה היא אחת הערים המרכזיות באירופה, מה שהופך אותה יחד עם יופייה לאחד המקומות האטרקטיביים עבור כל תייר. מסתבר שיש לה המון מה להציע גם לחובבי הספורט, שמחפשים חופשה יותר אקטיבית. וינה מארחת לא מעט אירועי ספורט שמתאימים לכלל האוכלוסייה, ויש בה אינסוף שבילי ריצה ורכיבה, בעיקר לאורך נהר הדנובה, שמציעים חוויה בלתי נשכחת לכל מי שרוצה לשמור על כושר במהלך הביקור בעיר.

המרתון המועדף על הישראלים. מרתון וינה | צילום: צילום: Bwag

עוד יעדים עם חופשות ספורטיביות
חופשה אקטיבית במדריד
חופשה אקטיבית בביג'ינג
חופשה אקטיבית בלונדון

מרתון וינה

ב-2017 וינה עקפה את ברלין והפכה ליעד המועדף על רצי המרתון הישראלים, לא פחות מ-500 כאלה נסעו לשם באפריל האחרון. מעבר לעובדה שהמרתון הזה עובר בכל אתר מעניין בעיר ומציע מסלול יפהפה, הוא גם שטוח, יש בו אווירה נהדרת שעליה אחראי הקהל מסביב, ובדרך כלל גם מזג האוויר בעונה זו מושלם לרצים. לא חייבים להיות רצי מרתון כדי להשתתף, אפשר לרוץ חצי מרתון, עשירית מרתון שזה 4.2 ק"מ או פשוט לצפות מהצד. כל אחד ימצא את החוויה המיוחדת שלו במרתון הזה, שהפך ללהיט עולמי. מרתון וינה 2018 יתקיים בתאריך 22 באפריל.
פסטיבל האופניים ארגוס

במקביל למרתון וינה, האוסטרים מציינים את האביב כתקופה שבה אפשר לחזור מתרדמת החורף ולבצע פעילות גופנית בחוץ. כך גם נפתחת לה עונת הרכיבה והמקומיים חוגגים עם אחד מפסטיבלי האופניים הגדולים באירופה. זה גן עדן לכל חובב אופניים וכולל הופעות, מכירות, סדנאות, ואפילו רכיבה עממית משותפת במרכז העיר שם הכל קורה ביום אחד מהבוקר ועד הערב.

ריצת הצדקה של וינה

באוסטריה נהוג להשתמש בספורט העממי כדי להתרים כספים למטרות חשובות, ואחד האירועים המיוחדים בעיר שמוקדש לזה נקרא "ריצת הצדקה של וינה", שתתקיים בפעם הבאה ב-24 בספטמבר. האירוע מתקיים במסלול של קילומטר וחצי בפארק טורקנשאנז בעיר. כל משתתף שנרשם רשאי לבצע כמה הקפות שהוא רוצה, בריצה או בהליכה, בשעות הפעילות של האירוע בין 9:00 ל-15:00. על ידי כל הקפה, המשתתף מתרים יותר ויותר כספים. במלים אחרות, ככל שמתאמצים יותר, מסופקים יותר ולא רק פיזית.

WINGS FOR LIFE

גם כאן מדובר באירוע צדקה שמתקיים בתחילת מאי בוינה במקביל ל-34 ערים נוספות בעולם. בשעה מסוימת במשך היום (13:00 שעון וינה) מוזנקים רצים למסלול שיכול להגיע עד למרחק של 100 קילומטרים. חצי שעה לאחר הזינוק, יוצאת מאותו מקום מכונית שבכל שעה עגולה מגבירה את מהירות הנסיעה שלה. כל רץ שהמכונית עוקפת אותו עוצר ומוחזר בהסעה לנקודת הזינוק, המנצח יהיה זה שייתפס אחרון.

לתחרות הבאה שלכם לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג