בקרוב יתכן ותראו פחות את "שוונג" בפייסבוק, אלא אם תשקיעו 10 שניות מזמנכם

בשל שינוי באלגוריתם של פייסבוק, עוקבי "שוונג" ברשת החברתית עלולים לראות אותנו פחות. אם אתם מעוניינים להמשיך לקרוא את הכתבות המרתקות, הפרשנויות והביקורות שלנו, אתם יכולים להבטיח את זה בצעד אחד פשוט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כל המדיות של שוונג: טלגרם | אינסטגרם | טוויטר | יוטיוב | ניוזלטר | אפליקציה | פייסבוק |

מי שמצוי בחדשות ובזירה הדיגיטלית, יודע שלאחרונה הודיעה חברת פייסבוק על עדכון האלגוריתם שלה, שמטרתו להוביל לירידה בחשיפה של גולשים מאתרים של גופי תקשורת. זאת משום שהמגמה כיום על פי פייסבוק היא, לתעדף תוכן שמעלים חברים ובני משפחה, על פני תכנים חדשותיים או דפים עסקיים.

אם ברצונכם (כמובן שכן) להמשיך לקבל ולקרוא את התכנים המרתקים שלנו בכל הנושאים, אנו ממליצים שתורידו את אפליקציית "שוונג" (הקישור להורדה כאן) ולקבל ישירות לנייד את כל התכנים שלנו. כמובן שניתן להיות איתנו בקשר גם ישירות באתר (הכי עדכני וטוב), בניוזלטר, בטוויטר, יוטיוב, באינסטגרם ובטלגרם, אבל אם החלטתם להישאר איתנו בקשר בפייסבוק ואתם רוצים לראות אותנו בעמוד שלכם (בפיד), ניתן לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים על ידי עדכון פשוט של הגדרות עמוד הפייסבוק האישי שלכם.

כך לא תפספסו אותנו

1. כבר חברים שלנו בפייסבוק? מצוין!

2. כעת היכנסו לדף הפייסבוק של שוונג

3. לחצו על התגית following/עוקב

4. לחצו על see first/ראה תחילה. זהו סיימנו

5. זהו, מעתה תהיו בטוחים שלא תפספסו אותנו…

כעת אתם יכולים להיות בטוחים שהסיכוי שתכנים מהדף של שוונג יגיעו אליכם הרבה יותר גדול. כמובן שהנכם יכולים פשוט להקפיד להיכנס לאתר שוונג או לכל המדיות שלנו מדי יום ולראות מה חדש. עמוד הבית של אתר שוונג מתעדכן כל יום וכל שעה בתכנים חדשים, עדכניים וחשובים בענפי הריצה, הטריאתלון, האופניים והשחייה, כמו גם בתחומי התזונה, הפיזיולוגיה והאימונים.

חמישה צעדים פשוטים שבעזרתם לא תפספסו אותנו





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג