מבחן שוונג || שעון הדופק של סונטו מדגם ספרטן ספורט HR

אברום בורג יצא לבדוק ולסקור תוך כדי תנועה את השעון החדש של סונטו, המגיע עם מסך מגע צבעוני ומד דופק מפרק כף היד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כבר הרבה זמן שאני לוטש עיניים אל מחוזות הסונטו. משהו בכחול של הרצועה, בגודל המאוד נוכח, ״עושה״ לי את זה. לשעון הזה, ספרטן ספורט, לקח זמן לעלות ארצה. ערכתי על השעון סקירת מערכות שכללה שחייה אחת בבריכה, סיבוב דיווש אחד בלטרון וכמה ריצות ולכן מדובר יותר בסקירה מאשר מבחן מלא הכוללת רק מבט על החידושים.

מתממשק בידידותיות עם האנדרואיד והאייפון

מבחני שוונג נוספים 
לכל מבחני שוונג
שעון טריאתלון גרמין 935
נעלי שטח של נורת' פייס מגדם Ultra vertical

החדשות הטובות הן שמדובר בחפץ מאד פונקציונלי. גם מסך מגע וגם כפתורים, גם צג בהיר וקריא וגם אפליקציה שימושית בטלפון החכם. רצועת הסיליקון נוחה, יפה ונעימה (למה תמיד אני מקבל את השחורה, למה?!) והמשקל לא גדול מדי (77 גרם) וממילא כמעט ולא מורגש למרות הגודל.

סונטו כמו שאר החברות המובילות עוברים לשילוב חיישן דופק מובנה, הפוטר אותנו מן הצורך בשימוש ברצועת חזה. ניתן (מהאפליקציה או מהאתר) להתאים את השעון לכל סוגי הספורט הקיימים משהו כמו ענפי ספורט רבים ובהם טריאתלון עם המעברים ההכרחיים בין ענף לענף.

הסוללה מספיקה לכל האימונים השגרתיים שלנו, עמידה במים עד לעומק של 100 מטר (לא ניסיתי), קבלת התראות והודעות מהטלפון החכם – לא הצלחתי לקבל הודעות בעברית, רק בשפות המובנות של השעון. אפשר להתאים את פני צג השעון והוא מתממשק בידידותיות עם מערכת האנדרואיד והאייפון.

מגיע עם חיישן דופק מובנה

בכמה שעות שבילינו יחד מסתבר שהשילוב של מסך מגע ושלשה כפתורים אכן עובד. ניתן לדפדף בין המסכים ולקבל את כל סוגי המידע שרוצים. כאשר העיצוב של המסך הגדול ואיכותו מאפשרים קריאה כמעט בכל מצב. בבריכה הגרמין שהיה על יד ימין החסיר בריכה, והסונטו שעל יד שמאל ספר בריכה אחת יותר מדי. לראשונה שחיתי עם חיישן הדופק ונראה שהוא מדד את פעימות הלב למרות שאין לי מדד לגבי הדיוק. בסך הכל מדובר ברושם ראשוני מרשים. אני מקווה שבהזדמנות קרובה יהיה לי אותו למשכי זמן יותר ארוכים ואוכל ליהנות ממנו גם במצבי הקיצון הקשוחים עליהם מדברים כשמדברים עליו.






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דיוויד הגיב:

    שעון מזעזע,חסרות פונקציות בסיסיות כמו סטופר,ספירה לאחור ואימון לפי Zone
    חסרים מלא נתונים לאחר הפעילות כמו שהיה ב Ambit (אין אפליקציות ב ספרטן)

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג